BasBQ
Beef en Steak

Aanschaf Weber GBS wanneer beste moment

D

dekion

Gast
Hallo allemaal

Ben sinds een tijdje aan het kijken voor de aanschaf van een Weber GBS.

Nu heb ik er een gevonden voor 239 euro standaard.

Mijn vraag is nu of dit een goeie prijs is of het moeite loont van bv. Te wachten tot november/december? Of is deze prijs al redelijk scherp?

Ik kan gerust nog even wachten, zou spijtig zijn indien de prijzen naar winter toe nog een stuk dalen...

Alvast bedankt voor de hulp!
 
Ik weet het niet zeker,  maar op een gegeven moment ben je met bbq spullen weer aangewezen op de speciaalzaken en die kunnen meestal qua prijs niet concurreren met het gestunt van sommige webaanbieders.
Maar helemaal zeker wanneer dit omslagpunt ligt weet ik niet, als ikzelf iets wil, wil ik dat "nu", waarbij "nu" max 3 weken mag duren of zo :D
 
De tuincentra willen nu van hun voorraad af en geven daarom vaak kortingen tot 40%.

Via Google-shopping (zoek op Weber GBS 57), zijn ze al te koop vanaf ?215,-
Dit is een ivory model 2014 zonder gietijzer sear grate. Dus als je niet per s? een zwarte wil, kan het goedkoper.
Je zou ook jackm van tuincentrum de Bosrand in Wassenaar een PM kunnen sturen of hij nog een mooie aanbieding heeft.

Daarnaast zouden we het leuk vinden dat je je nog even voorstelt.... ;)

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?board=2.0
 
De broertjes Coronel zijn ook met de Master Touch aan het stunten geweest, misschien moet je hun site ff in de gaten houden.
 
Intratuin wil meestal in deze periode ook wel van hun voorraad af.
 
Bedankt voor de reacties, klein bijkomend feit (ik woon in Belgi?). Ben dus vrij aangewezen op webshop... (al v??l websites afgeschuimd). Had een OTP57 gezien voor 134 euro, maar was te laat :(

Blijkbaar wil google BE ook niet mee met de zoekacties, want de GBS 57 Ivory staat er niet tussen.

Inderdaad die van Coronel is bodemprijs dat ik tot nu toe gevonden heb.
 
Ieder moment is het juiste moment. ;-)  Tip er zijn verschillen tussen het oude en nieuwe model. Bij het nieuwe model zitten standaard 2 kolenmanden a 30 euries en zit de temperatuur op 6 uur gemonteerd ipv 3 uur.  Ik vind de kolenmandjes ideaal.
 
bij ING icm rentepunten een OTP 57 voor ? 150,00
 
Gisteren GBS besteld (model 2015, zwart), nu met cashback voor totaal prijs van 189 euro. Me happy  :D
 
Webertjes moet je inderdaad gewoon cashback acties afwachten, er loopt er nu eentje voor een paar weken.
In het voorjaar gegarandeerd weer wel eentje.
 
dekion zei:
Gisteren GBS besteld (model 2015, zwart), nu met cashback voor totaal prijs van 189 euro. Me happy  :D

Wil dit topic niet onnodig kicken, maar waar heb je hem bested?
 
Wellicht een tip:

Voor GroenRijk zijn er nu.bonnen met 20% korting op 1 artikel naar keuze volgens mij.
Voor een Weber Master vragen ze 299, minus 20% is 239 en dan is er nog cashback actie van 50 via weber.. Kom je dus op 189

Helaas is mijn Groenrijk nog in kerstsferen en hebben ze niks staan. Heb ik gevraagd. En online geldt de 20% korting niet.


 
Terug
Bovenaan Onderaan