Bij het inbranden van mijn Core heb ik hem bijna 3 uur lang precies dezelfde temperatuur gehad van 120 graden. Leek wel of de naald vast stond. Aangestoken met 1 wokkel, in het midden en beetje spelen met de topvent en schuif. Kolenmand met Marabu voor de helft gevuld toen, en alle accessoires...