Beef en Steak

Zoekresultaten

  1. R

    BBQ controller Discussie

    Eindelijk weer eens wat gedaan aan m'n controller... het is nog niet veel, maar het printje is in elk geval uitgezaagd :D : Nu helaas geen tijd meer om verder te gaan.. eerst op verjaardagsvisite van een neefje :)
  2. R

    BBQ controller Discussie

    Nah ja... eerst maar weer even de basis opzetten zoals ik dat initieel voor ogen had maar dan... Dan kan ik daarna wel weer verder gaan kijken waar ik het voor mijn workflow wil tunen :) Mijn raspberry is momenteel alweer in gebruik als asterisk pbx, dus dan zou ik daar toch ook eerst weer een...
  3. R

    BBQ controller Discussie

    Zo... in de afgelopen weken dit topic weer eens wat bij zitten lezen in dit topic! Vorige week bij DX een fan besteld, die tegen alle verwachtingen in gisteren al binnen kwam.. hopelijk lukt het me binnenkort weer eens om wat tijd vrij te maken om ook weer verder te gaan met knutselen, maar ik...
  4. R

    PP in Robs Tuinverbouwing

    Het recept van Big-T is veel uitgebreider inderdaad, maar als je op zinnen gaat googlen dan zijn er hele delen letterlijk over genomen.. Ze hebben er een simpelere variant van gemaakt door het weglaten van rookhout, niet te injecteren, etc.. maar hebben niet de moeite genomen om de rest te...
  5. R

    Eerste proto Fan behuizing

    Zie dit draadje nu pas... maar ik ben direct een fan van deze fan!! Dus als er nog besteld mag gaan worden doe ik ook graag mee ;)
  6. R

    Mijn laatste BBQ aanwinst

    Auch, klinkt inderdaad pijnlijk! Sterkte Geert, hopelijk herstelt het snel
  7. R

    Steven & Me - April 2013 - Zalm met Belgisch kriekenbier

    Lekker Martin! Waarom was ik nou toch niet eens verbaasd om deze post van jou hier te vinden?? :D
  8. R

    Steven & Me augustus 2012 - Kalkoen Shawarma met Tel Aviv Tomato Relish

    oh ja.. deze was ook zo lekker!! Ziet er goed uit Martin!
  9. R

    Big brother, structor's UDS

    Hij wordt steeds mooier, Emiel!
  10. R

    Smoker Trailer bouw

    Holymoly wat een bakbeest zeg!! Gaaf project dat ik zeker ga volgen!
  11. R

    Mijn laatste BBQ aanwinst

    Mooie aanwinst Harm! Na onze BBQ in september is hij bij mij ook hoog op het lijstje komen te staan, wat was dat ding ontzettend handig!
  12. R

    Open dag Vuur en Rook

    Om 14.00 kwam ik Gerard nog tegen bij de Sinterklaas intocht in het dorp, dus op dat moment was hij zeker niet in Scherpenzeel :D
  13. R

    De perfecte PP

    Whahaha =)) =)) Zo'n app zou wel tof zijn trouwens :D
  14. R

    Steven & Me November 2013 - Kandosouvle-Aan het spit geroosterd varken met peper

    Als Jiske er niet van houdt wil ik wel meehelpen met opeten hoor Martin! :) Aline is ook niet echt van de hele pittige gerechten, maar ik wil hem weleens gaan proberen te maken (ooit... als ik weer eens wat meer tijd heb ;))
  15. R

    Fan met kogelkraan op WSM

    Strak zeg, mooi gedaan hoor!
  16. R

    foto's cook off

    Mooie foto's Gerard!! Geeft een leuk kijkje in de 'keuken'...! Gelukkig heeft die het dan ook zo'n beetje in de genen zitten als 'dochter van' :D
  17. R

    foto's cook off

    Leuk om te zien!! Die foto van Lo?s en Seth op hun kleine stoeltjes is prachtig! :D
  18. R

    Feestje vanavond dus PP en bierrrrrrr

    Heerlijk... ik krijg honger als ik dit zo zie!!
  19. R

    Het weekend

    Helaas kan ik geen bakkie bij je komen doen, Gerard (en Martin en Anne!), dus dat komt later in Zeewolde maar weer eens dan :) Maar veel plezier daar allemaal!
  20. R

    Fotoverslag van mijn Oklahoma smoker zelfbouw

    Wat een prachtig! Mooi gemaakt!!  :-O
Terug
Bovenaan Onderaan