Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@patience4711 als het alleen maar is om pizza te bakken zou je ook een pizzasteen van cadac kunnen gebruiken.
Deze hebben een soort van warmteverdeler eronder zitten en kunnen daarom rechtstreeks boven de kolen.
Ik heb er zelf geen ervaring mee
Ik zou zeggen gewoon boren. Het staal is stevig zat en gaat het echt mis is een gat ook weer dicht te maken. 2 kleine staalplaatjes boutje erdoor aandraaien en het is weer gefixt.
Een goede scherpe boor of een stappenboor is het halve werk.
Ik zou persoonlijk niet met een 7 gatenboor ofzo...
Gezien het helemaal gesloten is (wanden en dak) is een houtskool of pallet bbq af te raden.
Nog niet eens vanwege de warmte maar omdat je jezelf en andere mensen in de ruimte vergiftigd.
Als je dit wel wil realiseren zul je een heel erg goede afzuiger moeten hebben(horeca spul)
De ventilatie...
Ik hou een temp van 300-325 aan op de dome meter.
Dit hou ik minimaal een kwartier aan met de pizzasteen erin.
Voor het deeg gebruik ik bloem/pizzamix van de jumbo. (Gewoon makkelijk olie zout en water erbij)
Ik zorg ervoor dat er genoeg bloem op het werkbald ligt en gebruik een rvs...
Ze zeggen dat het tegen het scheuren van de kamado is en dat de metalen delen kunnen wennen aan de warmte en vocht uit de kamado te krijgen.
Ik zou het wel opvolgen en de eerste paar keer rustig aan doen.
Een mooi apparaat ook vooral de magnetische plankjes/tafeltjes lijken me erg handig voor...
Mooie bbq de grill guru , zelf heb ik 2 welen geleden een in ontvangst mogen nemen.
Een aanrader is een kolenmand en een yakiniku aspan. Hierdoor is het as verwijderen vele malen makkelijker
https://www.yakinikugrill.com/nl/yakiniku-as-pan-large
Grill guru heeft namelijk geen eigen aspan...
Met supermarktribben moet je een beetje geluk hebben. Over het algemeen zijn ze van de jumbo of nettorama wel redelijk.
Alleen jammer dat ze niet uit 1 stuk zijn.
De hele ribben koop ik zelf meestal bij bbquality of makro
Bbquality is wat duurder dan makro maar voor mij gewoon handig omdat ze...
75 euro is een mooie prijs.
Ik heb de deksel en randloze versie gekocht voor de vakantie. Mijn vrouw wil hem ook als tafelgrill kunnen gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe ie jou bevalt kwa rook en aroma toevoegen.
Ik kwam deze toevallig tegen op bol, ik was namelijk aan het kijken voor een electrische tafelgrill/plancha voor de aankomende vakantie van volgende week. Op dat vakantiepark mag er namelijk ook niet met houtskool of gas gebarbeque worden...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.