BasBQ
Beef en Steak

Vernieuwingen Bastard model 2019 op voorgaande model

Verwacht jij dat dat onder service opgelost gaat worden of kunnen we de nieuwe dop zelf gaan kopen Noskos? Hoop dat ze het naar tevredenheid kunnen oplossen

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 
Geen flauw idee. Ga daar ook allemaal niet op wachten.
 
Geef je groot gelijk, heb je een mooie bbq die je niet fatsoenlijk kan gebruiken voor hetgeen waar die voor gemaakt is..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Een zeer boeiend draadje dit.
Verbaas me wel dat de leverancier hier niet beter op inspringt.
Mijn large sluit ook niet goed af nadat ik alles afgesloten heb.
Spuiten met bakspray, minder vullen of aluminium folie vind ik nu niet echt een oplossing.
In mijn werk noemen ze dat een workaround.
Misschien moeten Dennis en zijn collega's gewoon een slechte review schrijven.
Dan moet er toch wel een lichtje gaan branden bij de heren van de Bastard.
 
Liefhebber 023 zei:
Een zeer boeiend draadje dit.
Verbaas me wel dat de leverancier hier niet beter op inspringt.
Mijn large sluit ook niet goed af nadat ik alles afgesloten heb.
Spuiten met bakspray, minder vullen of aluminium folie vind ik nu niet echt een oplossing.
In mijn werk noemen ze dat een workaround.
Misschien moeten Dennis en zijn collega's gewoon een slechte review schrijven.
Dan moet er toch wel een lichtje gaan branden bij de heren van de Bastard.
Ik verwacht wel een oplossing, zolang iedereen het gaat melden bij 200farenheit. Wat ze niet weten, lossen ze ook niet op. Maar ik hou nog even goede hoop en ben benieuwd naar de antwoorden die ik krijg



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Zal de klacht straks ook eens aan gaan melden bij ze.
 
Nu was ik vandaag bij Haarlem BBQ op visite en zag ik een afsluitdop voor de Bastard liggen.
Volgens mij was hij 39,95 voor de large.
Eerst de reactie afwachten van hun, maar denk dat we die dan maar moeten gaan kopen.
 
Ik heb ook contact gezocht maar nog geen antwoord gekregen. Ben benieuwd. Iets kopen staat me tegen, product hoort goed te zijn. Bij een 100 euro kamado mag je niet teveel verwachten maar in dit geval verwacht ik wel kwaliteit.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 
Kraai#5 zei:
Ik heb ook contact gezocht maar nog geen antwoord gekregen. Ben benieuwd. Iets kopen staat me tegen, product hoort goed te zijn. Bij een 100 euro kamado mag je niet teveel verwachten maar in dit geval verwacht ik wel kwaliteit.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

Eens, ik vind dat voor deze prijs die afsluitdop erbij hoort te zitten. Zeker als je weet dat de nieuwe regelaar niet perfect is van afmetingen. Voor die 1200 euro mag je best een goed werkend product verwachten.
 
@liefhebber023, ik heb toen in mijn Bastard binnenkreeg in mijn eerste review al meteen vraagtekens gezet bij de dop. Toen hij problemen begon te geven heb ik er een filmpje over gemaakt en er komt nog een uiteindelijke review na een aantal maanden gebruik.

Er zijn meer dingen die me niet bevallen. Maar ik wacht even af of er meer mensen zijn met die klachten. Misschien is het exemplarisch.
 
@Nokos Het is gewoon zonde, want dit is een simpel op te lossen probleem voor die gasten. Al moet wel gezegd dat het gros van de bezitters geen idee heeft wat ze op een BBQ doen, laat staan zeuren over een niet sluitende dop op de kamado. PS, er ligt net 9 kilo procureur te roken op basis van jou recept. Wel een mooie stabiele 121 graden, dat dan weer wel. Zo stom is die Bastard nu ook weer niet  :D
 
Enige wat ik verder ben tegengekomen is rooklekkage bij de thermometer (gat is niet mooi rond) en de scharnieren van broertje lijken soepeler te heffen en sluiten. Maar dat is lastig vergelijken. Maar die zaken belemmeren me niet echt. De lekkage los ik nog wel op met een rvs ring ertussen.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 
Die rook lekkage is echt minimaal hoor, maar hij zit er wel rond de thermometer. Scharnier gaat zeker soepeler dan de vorige versies.
 
Rook bij de thermometer stopt wel na een paar sessies. Daar ben ik niet bang voor.

Verder is het met een goede dop en sluitende onderkant een heerlijke barbecue.
 
Bij mij redelijk forse lekkage. Maar dat ga ik oplossen.

Antwoord gehad van The Bastard en ook het invetverhaal gekregen. :(

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 
Kraai#5 zei:
Bij mij redelijk forse lekkage. Maar dat ga ik oplossen.

Antwoord gehad van The Bastard en ook het invetverhaal gekregen. :(

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk
Ik heb nog steeds geen antwoord, we wachten netjes af.
 
Chaplok zei:
Liefhebber 023 zei:
Een zeer boeiend draadje dit.
Verbaas me wel dat de leverancier hier niet beter op inspringt.
Mijn large sluit ook niet goed af nadat ik alles afgesloten heb.
Spuiten met bakspray, minder vullen of aluminium folie vind ik nu niet echt een oplossing.
In mijn werk noemen ze dat een workaround.
Misschien moeten Dennis en zijn collega's gewoon een slechte review schrijven.
Dan moet er toch wel een lichtje gaan branden bij de heren van de Bastard.
Ik verwacht wel een oplossing, zolang iedereen het gaat melden bij 200farenheit. Wat ze niet weten, lossen ze ook niet op. Maar ik hou nog even goede hoop en ben benieuwd naar de antwoorden die ik krijg



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ga er maar vanuit dat ze prima op de hoogte zijn van dit probleem. Ik hoop voor iedereen dat er snel een oplossing komt. Ik volg dit draadje in ieder geval.
 
Ze moeten eerst nog maar eens gaan antwoorden.  En ik vind het op zich best wel lang duren voor ik antwoord krijg.

Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2 met Tapatalk

 
Ze zeiden telefonisch tegen mij dat het druk was met de mails. En dat ze inderdaad van het probleem gehoord hadden.

De bakspray oplossing gaven ze me en een mooi verhaal erbij een technisch verhaal erbij dat de precision vent beter is dan margrietetschijf blabla...

Heb erop geantwoord en vooralsnog ook geen reactie terug.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 
Toevallig gisteren dezelfde melding ingeschoten en stuitte nu op dit draadje. Nog geen reactie gekregen. Ga er vanuit dat het goed komt. Op deze onvolkomenheid na vind ik het een prima ding!
7355e74472245547f142bde9fa3feef8.jpg


Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan