BasBQ
Beef en Steak

The Black: White Quebracho

 

BigDutch

Vuurmaker
Berichten
97
a80a2b2d28f6a17d969a2b993eab60c6.jpg

Weet iemand waar deze houtskool te koop is? Probbqshop verkocht het maar is op dit moment niet op voorraad, en ik vind em toch wel heel erg lekker! Alvast bedankt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ken dit merk niet, maar lees eerst dit eens (link) en leg uit waarom je smaak wilt van je houtskool.

 
Ik ken dit merk niet, maar lees eerst dit eens (link) en leg uit waarom je smaak wilt van je houtskool.


Link gelezen, mooie review. Ik ben wellicht dan wel een van de mensen die iets “proeft” van houtskool.

Ik was eerst trouw aan BGE kolen, nadat ik ook veel verschillende merken en uitvoeringen heb geprobeerd. Deze “The Black” houtskool werd mij aangeraden ergens en heb het toen geprobeerd. De ribeyes die ik er mee heb gemaakt smaakte heerlijk. Ribeye is wat ik toch wel het vaakst maak en dus ook het meest mee geëxperimenteerd heb, ook met verschillende kolen. Dus ja, zeg ‘t maar. Mij beviel de quebracho smaak in ieder geval :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ken dit merk niet, maar lees eerst dit eens (link) en leg uit waarom je smaak wilt van je houtskool.

Je kunt ook de eigenschappen van deze houtskool willen.
Ik werk hier vaak mee en heb eigenlijk geen last van smaak of geur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan