BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 5!

Als het goed is heeft iedereen nu een berichtje van me gehad met de betalingsgegevens. Lees hem even goed na want mijn administratieve kwaliteiten staan niet op het zelfde niveau als m'n elektronica skills. :blush:

Zodra alle betalingen binnen zijn ga ik alle onderdelen bestellen en beginnen met het printen van de kastjes. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van de voortgang zodat jullie niet het idee krijgen dat ik er met de poet vandoor ben.
 
Bedankt Piet!
Volgens mij zit iedereen op hete kooltjes dus denk dat je morgen alles al binnen hebt. Haha. :D
 
Zal het vanavond gelijk even overmaken , des te eerder kunnen we van dat prachtigs genieten  :)
 
Mijn aandeel gister ook gelijk overgemaakt zodat de bestelling van Piet geen vertraging oploopt :D  (respect voor deze actie ,binnenkort weer een aantal hele blije forumleden)
 
Helaas weer te laat. Zal wel wachten op 5.1 :)
 
Geld overgemaakt! Ben echt benieuwd naar 't eindresultaat!
 
En... Betaald .... :D
 
Nosmo zei:
Het goede nieuws is dat dit niet de laatste ronde is.

Geweldig, mijn HM4.0 doet het nog prima, maar wil op een bepaald moment toch een keer een 2de erbij met TC

op naar de volgende ronde, wellicht zie ik het dan wel op tijd

Petje af trouwens, hoeveel moeite je hiervoor doet om anderen te helpen en dat dan voor heel schappelijke prijzen :)
 
Ik heb betaald voor het bouwpakket.

Uiteraard hoop ik dat er iemand afvalt en ik er nog bij zit.

In het ergste geval..moet ik zelf aan de bak..
 
Top! Overgemaakt en nu wachten tot de dag van levering, can't wait ;)

Thanks again!
 
is het iets als we in de openingspost vermelden wie er al betaald heeft?  ;)
dan kan de rest aangemoedigd worden  :D

of gaat dat te ver  X(
 
Mag toch hopen dat dit niet nodig is.
 
Hermanusb zei:
Mag toch hopen dat dit niet nodig is.

nee, maar het is vrijdag middag, warm weer, geen zin om te werken, teveel bbq enthousiasme en dan krijg je dit soort komkommmer tijd meldingen  :D
 
Was een weekje op vakantie dus lees het bericht nu pas.. Uiteraard direct overgemaakt. Bedankt voor de moeite Piet!
 
robbertbbb zei:
Hermanusb zei:
Mag toch hopen dat dit niet nodig is.

nee, maar het is vrijdag middag, warm weer, geen zin om te werken, teveel bbq enthousiasme en dan krijg je dit soort komkommmer tijd meldingen  :D

Die BBQ staat hier ook klaar.....
 
robbertbbb zei:
is het iets als we in de openingspost vermelden wie er al betaald heeft?  ;)
dan kan de rest aangemoedigd worden  :D

of gaat dat te ver  X(

Vrijwel iedereen heeft al betaald.

Het is soms een beetje wachten op de banken want ondanks dat je met je creditcard of met paypal vrijwel direct wereldwijd kunt betalen, vinden de Nederlandse banken het heel normaal om een paar daagjes op het geld te blijven zitten. Helemaal belachelijk is het dat er in het weekend helemaal geen transacties plaats vinden, waarschijnlijk hebben de computers ook recht op vrije dagen. ~X(
 
Is toch voornamelijk de ING die lekker op de centen blijft zitten. Bijna iedere bank maakt instant over heb ik inmiddels ondervonden. Maar van een andere bank naar ING, of van ING naar een andere bank duurt vaak een dag. Ik denk dat ze lekker even op de centen blijven zitten om er wat extra rente op te vangen  :|
 
Terug
Bovenaan Onderaan