BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters ronde 5!

Payment done. Vanmiddag overgemaakt.  Ook al afgeboekt.
 
Goed bezig met dit mooie weer...
 
Heel erg gaaf Piet. Maar Hoelang duurt het werkelijk om 1 kastje te printen.
Bedankt voor het delen hier hou ik wel van.
 
robbertbbb zei:
Ontspannend om naar te kijken. Wat is de reden dat ie diagonaal print (toch?)

Dat is sneller!
Voordat je iets kunt printen moet het 3D model eerst omgezet worden in laagjes. De software die dat doet berekent ook de meest effici?nte manier van printen met zo min mogelijk bewegingen, dat is in dit geval dus diagonaal. Je kunt de software ook wel instellen om dit anders te doen maar dit geeft toch het beste resultaat.

Danny77 zei:
Heel erg gaaf Piet. Maar Hoelang duurt het werkelijk om 1 kastje te printen.
Bedankt voor het delen hier hou ik wel van.

Bij elkaar (voor- en achterkant) duurt het ongeveer 7 1/2 uur. Gelukkig gaat het grotendeels vanzelf dus ik ben er zelf niet al te veel tijd mee kwijt.
 
Erg leuk om te zien hoe het kastje gemaakt wordt.

heb je er al eens aan gedacht om zo'n rotodamper te printen om te proberen?
 
Erg gaaf om het eens te zien.. :)
 
Bij mij staat: "no langer available". De rest kan het dus blijkbaar wel zien?
Wil het ook wel eens zien  :p
 
Even een kleine update;

Alle betalingen waren netjes op tijd binnen en inmiddels zijn alle spullen besteld. Sterker nog, de Raspberry Pi's en de SD kaarten zijn al binnen.

Ik verwacht deze week het eerste deel van de electronische onderdelen, de blowers en de thermokoppels binnen te krijgen. Ook zijn de printjes al onderweg vanuit China en mijn zoon en ik hebben al 10 kastjes geprint. Het gaat lekker! :D


Jullie zullen nog even moeten wachten op foto's, want ik ben op het moment op klus in Polen. :(
 
Kan bijna niet wachten op het moois  :-SS
 
Nosmo zei:
Even een kleine update;

Alle betalingen waren netjes op tijd binnen en inmiddels zijn alle spullen besteld. Sterker nog, de Raspberry Pi's en de SD kaarten zijn al binnen.

Ik verwacht deze week het eerste deel van de electronische onderdelen, de blowers en de thermokoppels binnen te krijgen. Ook zijn de printjes al onderweg vanuit China en mijn zoon en ik hebben al 10 kastjes geprint. Het gaat lekker! :D


Jullie zullen nog even moeten wachten op foto's, want ik ben op het moment op klus in Polen. :(



Er wordt hier dus wel ff aan kinderarbeid gedaan voor jullie  :p. Kind had maandag om 12 uur 's nachts nog de printer aangezet voor jullie.
 
Mevr. Nosmo zei:
Nosmo zei:
Even een kleine update;

Alle betalingen waren netjes op tijd binnen en inmiddels zijn alle spullen besteld. Sterker nog, de Raspberry Pi's en de SD kaarten zijn al binnen.

Ik verwacht deze week het eerste deel van de electronische onderdelen, de blowers en de thermokoppels binnen te krijgen. Ook zijn de printjes al onderweg vanuit China en mijn zoon en ik hebben al 10 kastjes geprint. Het gaat lekker! :D


Jullie zullen nog even moeten wachten op foto's, want ik ben op het moment op klus in Polen. :(



Er wordt hier dus wel ff aan kinderarbeid gedaan voor jullie  :p. Kind had maandag om 12 uur 's nachts nog de printer aangezet voor jullie.

Goede opvoeding heet dat! ;)
 
Wouter_ zei:
Mevr. Nosmo zei:
Nosmo zei:
Even een kleine update;

Alle betalingen waren netjes op tijd binnen en inmiddels zijn alle spullen besteld. Sterker nog, de Raspberry Pi's en de SD kaarten zijn al binnen.

Ik verwacht deze week het eerste deel van de electronische onderdelen, de blowers en de thermokoppels binnen te krijgen. Ook zijn de printjes al onderweg vanuit China en mijn zoon en ik hebben al 10 kastjes geprint. Het gaat lekker! :D


Jullie zullen nog even moeten wachten op foto's, want ik ben op het moment op klus in Polen. :(



Er wordt hier dus wel ff aan kinderarbeid gedaan voor jullie  :p. Kind had maandag om 12 uur 's nachts nog de printer aangezet voor jullie.

Goede opvoeding heet dat! ;)

Niet midden in de nacht. Word kind chagerijnig van.  :blush:
 
Nou ik denk dat mevrouw nosmo iedere keer de deur open moet doen voor de postbode.

Wat een teamwerk.

Nogmaals hulde voor de geen die het mogelijk maken.
 
Danny77 zei:
Hahaha wat een team work.
Wat is uw aandeel mevrouw nosmo. :p

Mijn aandeel hieraan is niet zo groot.
Zelfs de deur opendoen is niet voor mij.
Moet ook gewoon werken.
Alle hulde gaat naar Piet en Quinn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan