BasBQ
Beef en Steak

Iemand ervaring met de "Slow 'N Sear"?

Iemand inmiddels al meer informatie over de BBQ-TORO  "Amarillo"? Lijkt me een prima alternatief maar kan maar 1 afbeelding vinden. Ben ook wel benieuwd of er een kolenrooster in zit zou wel handig zijn met mijn performer deluxe om eventueel de gasontsteking te kunnen blijven gebruiken.

Edit:
Heb inmiddels wat gebruikers afbeeldingen gevonden. Er zit helaas geen rooster in de onderkant:
https://www.amazon.de/Smokereinsatz-R%C3%A4uchereinsatz-Kugelgrill-Kugelsmoker-Wasserreservoir/product-reviews/B06XSGYKS9/ref=cm_cr_arp_d_viewopt_mdrvw?ie=UTF8&reviewerType=all_reviews&mediaType=media_reviews_only&pageNumber=1
 
Heb het al een tijdje. Werkt goed.
6648ee01277807713a04715494254f83.jpg

2e2f7121c3236e6bb199a906bfc06c92.jpg

a6fe2de9f30951f8855e0622fe8b5c32.jpg

f9a6089463000dfcea5451fd3d6ca1e7.jpg

5915138b51053e976e9c7650fb570e38.jpg

1b08f6ef127447c7c107026356e5a82d.jpg
 
Heb je toevallig ook foto?s van de bak in de bbq. Zonder het rooster er op? Hoe diep en hoog hij is? Lijkt me een leuk en handig ding.
 
Laatst bewerkt:
hoi hoi,

Weet iemand of deze al in nederland verkrijgbaar is, ik denk dat hiervoor ook in nederland een markt voor zou zijn ?

Ik zou hem in ieder geval zeker bestellen

groetjessss
 
Dick de Jong zei:
hoi hoi,

Weet iemand of deze al in nederland verkrijgbaar is, ik denk dat hiervoor ook in nederland een markt voor zou zijn ?

Ik zou hem in ieder geval zeker bestellen

groetjessss

Hoi Dick,
Wij zijn gewend ons eerst netjes voor te stellen voordat we vragen gaan stellen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn dit eerst te doen?

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?board=2.0

Alvast vriendelijk bedankt
 

firestarter_K

Tondelzoeker
Berichten
21
Ik zit er ook aan te denken om de slow ‘n sear van BBQ-Toro aan te schaffen. Heeft er iemand toevallig een foto van bovenaf (zonder rooster) in een 57cm ketel? Andere slow ‘n sear’s die ik op Youtube voorbij zie komen nemen naar mijn mening iets teveel ruimte in beslag. Ik zou graag willen zien hoe dat met deze gesteld is, voordat ik hem aanschaf.
 
Ik zit er ook aan te denken om de slow ‘n sear van BBQ-Toro aan te schaffen. Heeft er iemand toevallig een foto van bovenaf (zonder rooster) in een 57cm ketel? Andere slow ‘n sear’s die ik op Youtube voorbij zie komen nemen naar mijn mening iets teveel ruimte in beslag. Ik zou graag willen zien hoe dat met deze gesteld is, voordat ik hem aanschaf.
Vreselijk late reactie, maar wellicht heb je er nog wat aan. Ik heb er zelf sinds kort eentje in gebruik, neemt grofweg 1/3 van je oppervlak in beslag.

IMG_0505[1].JPG
 
Ik heb toevallig een soortgelijk zelfgemaakt kolenrooster liggen en kan er wellicht iemand blij mee maken. Deze past perfect in een Weber 57 ketel en dekt 2 van de 3 luchtinlaten af. Je kunt op het vlakke gedeelte een opvang of waterbak zetten. Er kan voldoende in voor uren low 'n slow.

Laat maar iets van je horen als iemand interesse heeft.

$_86.JPG


$_84.JPG
 
Er zijn nog meer variaties misschien iets voor mensen om te review’en op YouTube

84C96DD5-0F9F-495F-9FF5-A5878397FDF3.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan