BasBQ
Beef en Steak

Genootschapsworkshop Vuur&Rook; zaterdag 31 oktober 2015

Wordt druk op de trekhaak
 
Ceriel en Martijn,
Voor de zekerheid... als je coppa of schouder kiest dan mis je toch helemaal niks van de basis toch?
Coppa of schouder volgt op de basis maar is niet in plaats daarvan... toch? Alsjeblieft? Graag!
Sander
 
De keuze is weer reuze! Ik ga graag voor de basis en de coppa, als dat kan, anders alleen de coppa.
 
Sander72 zei:
Voor de zekerheid... als je coppa of schouder kiest dan mis je toch helemaal niks van de basis toch?
Coppa of schouder volgt op de basis maar is niet in plaats daarvan... toch?
Martijn geeft eerst een demo half varken uitsnijden, het vlees hiervan zal door tot worst gemaakt worden door zij die dat willen. Wil je zelf een schouder tot worst omtoveren, dan zul je ook gaan malen, kruiden, mengen en stoppen.
Ik verwacht niet dat het maken van de coppa een dagvullend programma is, en dat je daarnaast kunt helpen/kijken met het uitbenen en worstmaken.
chckstrk zei:
Balen, al andere plannen die dag. Weet je zo wat de eindtijden van het basisprogramma en de plusopties zijn Ceriel?
Wat Bert al zei, het programma zal de hele dag duren, tot een uur of 4
 
Top Ceriel, hartstikke leuk en alvast bedankt voor de organisatie!

Ik breng mijn camera mee, dit wordt geweldig!
 
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de da basis en extra's;

de basis geldt voor iedereen. Als extra kun je kiezen voor de schouder of de coppa.
Wil je graag zelf een schouder bewerken dan betaal je ?20 voor de basis + ?40 voor de schouder = ?60,- aan Martijn en ga je aan het eind van de dag met 4-5kg worst (3-4kg van de schouder en 1 kg van het halve varken) en een uitbeenmes naar huis.
 
Ceriel zei:
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de da basis en extra's;
de basis geldt voor iedereen. Als extra kun je kiezen voor de schouder of de coppa.
Wil je graag zelf een schouder bewerken dan betaal je ?20 voor de basis + ?40 voor de schouder = ?60,- aan Martijn en ga je aan het eind van de dag met 4-5kg worst (3-4kg van de schouder en 1 kg van het halve varken) en een uitbeenmes naar huis.

En dus...

Wil je graag zelf coppa maken dan betaal je ?20 voor de basis + ?30 voor de coppa = ?50,- aan Martijn en ga je aan het eind van de dag dolgelukkig met coppa en worst en een uitbeenmes naar huis.
 
Ceriel zei:
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de da basis en extra's;

de basis geldt voor iedereen. Als extra kun je kiezen voor de schouder of de coppa.
Wil je graag zelf een schouder bewerken dan betaal je ?20 voor de basis + ?40 voor de schouder = ?60,- aan Martijn en ga je aan het eind van de dag met 4-5kg worst (3-4kg van de schouder en 1 kg van het halve varken) en een uitbeenmes naar huis.
Dat is dus gewoon min of meer te geef h?... top! Alleen zo'n mesje kost al een dik tientje meen ik.
 
Hi friends! Renswoude is eindelijk een keer gewoon ver weg in plaats van heel ver weg! Dus, count me in. Lijkt me echt super om jullie eens in het echt te ontmoeten, en de workshop is dan natuurlijk ook nog eens mooi meegenomen. Ik wil graag de basis doen. En is het de bedoeling om wat lekkers van de q mee te nemen of daar nog te bereiden? Zit te denken om mijn DO dan mee te nemen.
Misschien krijg ik mijn wederhelft ook zo ver om mee te gaan maar dat zullen we zien. Ik heb er nu al heel veel zin in!
 
Ik ben er ook graag bij, inclusief coppa..
 
schrijf mij ook maar in, gezellig....coppa voor mij :)
 
Heb me via berichtje al bij Ceriel gemeld. Lijkt me heel leuk om jullie eens in het echt te ontmoeten. En.. mijn speeksel klieren beginnen met de gedachte aan eigengemaakte worst en coppa nu al te werken  :D
Komen er nog mensen uit de buurt van Rotterdam, wellicht dat we wat af kunnen spreken. Ik kom uit Berkel en rij via de A12 naar Renswoude.

Tot de 31e

Peter
 
Voor mij de basis en Coppa graag!
 
Zou graag meedoen. Ik zie nog geen 25 mensen in de lijst, maar wel reserve dus het is  niet duidelijk of er nog plek is. Ik zou graag de coppa doen en anders de schouder als er geen plek meer voor de coppa. En als er helemaal geen plek is graag op de reserve lijst.
 
En euhhhh mag Sander 2x meedoen? Ik weet dat hij wel altijd behoorlijk aanwezig is  ;) maar direkt 2 plaatsen innemen...  :D
 
Lin zei:
En euhhhh mag Sander 2x meedoen? Ik weet dat hij wel altijd behoorlijk aanwezig is  ;) maar direkt 2 plaatsen innemen...  :D

Ik ken 'm niet, maar misschien is ie aangekomen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan