BasBQ
Beef en Steak

Genootschapsworkshop Vuur&Rook; zaterdag 31 oktober 2015

Ceriel zei:
Is aangepast... Ben gewoon heeeel blij dat-ie erbij is  :p

Haha ik ook! Gezellig!
 
Uranday zei:
Zou graag meedoen. Ik zie nog geen 25 mensen in de lijst, maar wel reserve dus het is  niet duidelijk of er nog plek is. Ik zou graag de coppa doen en anders de schouder als er geen plek meer voor de coppa. En als er helemaal geen plek is graag op de reserve lijst.
Ik heb je erbij gezet.
Doordat ReneR helaas niet kan komen, en alleen Nosmo nog moet reageren zitten we nu bijna vol  :D
 
BertM zei:
Lin zei:
Hi friends! Renswoude is eindelijk een keer gewoon ver weg in plaats van heel ver weg!
Ligt toch een beetje centraal of ben ik nu gek? Op de fiets is het idd ver...

Gelukkig hoef ik niet op de fiets maar vanuit het hoge noorden is het toch wel weer bijna 2 uur rijden. Daarom gewoon ver weg in plaats van heel ver weg. En kan ik ook een keertje mee komen doen!
 
Lin zei:
BertM zei:
Lin zei:
Hi friends! Renswoude is eindelijk een keer gewoon ver weg in plaats van heel ver weg!
Ligt toch een beetje centraal of ben ik nu gek? Op de fiets is het idd ver...

Gelukkig hoef ik niet op de fiets maar vanuit het hoge noorden is het toch wel weer bijna 2 uur rijden. Daarom gewoon ver weg in plaats van heel ver weg. En kan ik ook een keertje mee komen doen!
Ik doe graag mee en sluit me aan bij de Coppa-brigade.
 
En met de aanmelding van Nosmo +1 zitten we vol!  :D :D

Alle aanmeldingen vanaf nu komen op de reservelijst....
 
Of gewoon nog een keer inplannen. Ik zou ook graag willen, maar dat weekend komt mij niet uit......
 
Ja leuk, pak ik dan die schouder ook nog even mee... haha!
 
Wie heeft er vervoer nodig vanuit het hooghe noorden (Friesland)? Ik rij A7, A6, er kunnen mensen meerijden. Stuur maar een PM.
 
Geen idee wat een coppa is..., maar heb niets met worst (om zelf te maken dan h? ;) )

Maar wil voor de basis en de coppa op de reservelijst aub.


Groet.
 
Waarom heb ik dit over het hoofd gezien?
 
Jappert zei:
Waarom heb ik dit over het hoofd gezien?

Laat je op de reservelijst zetten, je weet maar nooit!
 
Bij nader inzien denk ik dat de coppa bij mij niet gaat werken, ik heb geen droogkast of ruimte die hiervoor door kan gaan. Dus zet mijn aanmelding maar om naar basis + schouder, die worst komt wel op ;)

Gaan we eigenlijk verschillende recepturen maken met de worst, of wordt het 1 groot geheel?
 
uh???

Droogkast?
 
Terug
Bovenaan Onderaan