BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd februari 2024 - Net als in de film. Ik wil het.

Dit heb ik dus ff via tante google moeten zoeken 🤭
Soms zijn er van die acteurs of actrices waar je gewoon niks mee hebt 🤷‍♀️ en Tom Hanks is daar 1 van, nog nooit Forrest Gump gezien!!

Het is nu niet zo dat ik echt Tom Hanks films opzoek. Maar Forrest Gump is in principe een film waar je niet rond kon, want daar werden we mee rond de oren geslagen :D

Ben benieuwd naar de inzendingen, want vind dit best wel een moeilijk topic.
 
of dit lekkere chocoladetaartje uit de film Mathilda 🤣

7Gw0.gif

1454227426-1432821201-choc.gif
 
Doe dan! Doe dan!
 
Eh, niet alle goede ideeën verklappen hier. 😜
 
De krabburger
16c567fb895b34246f0c752b666923a3.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
 
De krabburger
16c567fb895b34246f0c752b666923a3.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Hahaha. Held.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Net als in de film....The BBQ.


6c7bfcbf-33e8-4e6e-88c9-a3fbe9b0b973.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een paar (zonnige) daagjes te gaan... ik hoop dat er voldoende zaadjes gepland zijn voor nog wat leuke inzendingen. Of was er deze keer iets teveel uitdaging?
 
Nog maar een paar (zonnige) daagjes te gaan... ik hoop dat er voldoende zaadjes gepland zijn voor nog wat leuke inzendingen. Of was er deze keer iets teveel uitdaging?

Ik zou wel willen, heb een idee, maar helaas geen tijd om het uit te voeren.
 
Nog maar een paar (zonnige) daagjes te gaan... ik hoop dat er voldoende zaadjes gepland zijn voor nog wat leuke inzendingen. Of was er deze keer iets teveel uitdaging?
Laat die zon maar weg Sander. In het zuiden hangen donkeren wolken.Niks zonnigs aan. plan de campagne voor de fotowedstrijd deze maand. Morgen heb ik eindelijk lekker tijd en dan gaat de Bbq met een grote wokpan erop 🤔😋 will be continued.
 
Fijn Roy, Succes en Plezier kerel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan