BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd februari 2024 - Net als in de film. Ik wil het.

Geen menselijke vlees foto's!
 
Neem dan dien Bubba schrimps 😅
Dit heb ik dus ff via tante google moeten zoeken 🤭
Soms zijn er van die acteurs of actrices waar je gewoon niks mee hebt 🤷‍♀️ en Tom Hanks is daar 1 van, nog nooit Forrest Gump gezien!!
 
Dit heb ik dus ff via tante google moeten zoeken
Soms zijn er van die acteurs of actrices waar je gewoon niks mee hebt en Tom Hanks is daar 1 van, nog nooit Forrest Gump gezien!!

Dat is dan jouw verlies… de man heeft naast Forrest Gump nog meer pareltjes gemaakt, bv the Green Mile.
 
Daar zat ook een leuk galgenmaal in!
 
Dat is dan jouw verlies… de man heeft naast Forrest Gump nog meer pareltjes gemaakt, bv the Green Mile.
Hoezo mijn verlies 🤷‍♀️ oh en the green mile ook nooit gezien.
Smaken verschillen ;)
 
Hoezo mijn verlies oh en the green mile ook nooit gezien.
Smaken verschillen ;)

Als je om een acteur briljante film(s) niet trekt, mis je toch wat.
The Green Mile heeft meer als 10 prijzen gewonnen en nog meer nominaties, Michael Clarke Duncan speelt daar een briljante rol in.
 
  • Haha
Waarderingen: Jet
Zo als ik al zei, smaken verschillen ;)
En waarom zou ik wat missen, omdat ik een in jouw ogen een briljante acteur niet trekt 🥱
 
Zo als ik al zei, smaken verschillen ;)
En waarom zou ik wat missen, omdat ik een in jouw ogen een briljante acteur niet trekt 🥱

Lezen is ook een kunst.
Ik heb het over briljante films, en films worden niet gemaakt door 1 acteur. Dat is mijn hele punt, maar kennelijk kun je niet over de naam Tom Hanks heen kijken.
Ik heb hem nergens een “briljant acteur” genoemd. Hij heeft gewoon het geluk dat hij in die briljante films een rol(letje)heeft.
Ik trek bijvoorbeeld die bek van Jamie Oliver niet met zijn tongetje, maar heb wel boeken van hem, niet dat die dan briljant zijn
 
Jeetje BertM waar komt deze frustratie vandaan 🤷‍♀️ doe normaal!!!!

Laten we weer on- topic gaan 😉
 
Om met Wilders te spreken: doe zelf normaal!

De frustratie komt bij je zelf weg, ik zeg alleen maar dat je een aantal mooie films mist, maar kennelijk kun je niet over de acteur heen kijken en heb je het over smaak terwijl je geen enkele film die ik noem ooit hebt gezien.

Idd maar weer on topic
 
Het is weekend mensen, laten we het leuk houden 🫠.
 
Het plan is er, het verhaal vormt al half.
Snel maar de ingrediënten halen..
 
Ben benieuwd naar de eerste inzending :)

Ik heb ideeen zat maar komt bij mij zelden iets tot uitvoering als het gaat om de fotowedstrijd 🤣
Ik dacht meteen aan een Big Kahuna Burger #Pulp fiction maarja een burger ik zou toch met wat beters moete komen 🤣
 
Ben benieuwd naar de eerste inzending :)

Ik heb ideeen zat maar komt bij mij zelden iets tot uitvoering als het gaat om de fotowedstrijd 🤣
Ik dacht meteen aan een Big Kahuna Burger #Pulp fiction maarja een burger ik zou toch met wat beters moete komen 🤣
Das een mooie Bob!

Ik heb helaas pas tijd om einde vaan de maand iets in elkaar te knutselen, maar het gaat er zeker van komen! Heb al een mooi idee Dude 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan