BasBQ
Beef en Steak

Chunkies en overig rookhout voor weing

Keurige levering, zelfs een zakje gratis rookmot erbij👌 Een hele dikke merci voor deze tip!

20200728_155311.jpg
 
27 juli bij woodchipsforsmoking besteld. 10kg Hickory, al een x gebeld en de DHL kon t adres niet vinden. Opmerkelijk, maar afijn kan een x gebeuren. Tor op heden nog geen levering, morgen weer eens bellen. Nu heb ik nog voldoende voorraad maar waardeloze service, manmanman....
 
I know, die zijn top. Hebben enkel geen Hickory vandaar

Hebben ze idd niet. Paar weken terug kwam ik de reclame op FB tegen. Toen toch erop gezet dat het mooie paketten waren, maar dat ik eigen whiskyvaten miste. Die zoon heeft me toen een PB gestuurd met de melding dat hij het normaal een dag later zou binnen krijgen. Hij heeft me toen ook een berichtje gestuurd en ze hebben meteen op de website het pakket aangepast. Op mijn vraag voor Hickory bleek dat ze hier nog niet gemakkelijk aan konden geraken voor een aantrekkelijke prijs en het dus niet in hun plaatje pastte.

Ik heb gisteren bij onze forumsponsor wat rubs en een skillet besteld en meteen dan ook maar een kilo hickory. Zal nu ondertussen wel een 13 à 14kg rookchunks liggen hebben, met daarnaast nog een 2-tal zakjes chips.

Chips verkopen ze daarnaast ook niet. Nu niet dat ik dit direct nodig heb, maar soms toch makkelijk om een snelle sessie wat chips op het houtskool te gooien.
 
27 juli bij woodchipsforsmoking besteld. 10kg Hickory, al een x gebeld en de DHL kon t adres niet vinden. Opmerkelijk, maar afijn kan een x gebeuren. Tor op heden nog geen levering, morgen weer eens bellen. Nu heb ik nog voldoende voorraad maar waardeloze service, manmanman....
Gisteren geleverd door DHL, het was extreem lang wachten maar levering ziet er top uit. Dit weekend testen😎

20200821_140405.jpg
 
Ik heb van de week van de forumsponsor ook een zakje toegekregen, want was zowat het enige hout dat ik nog niet had. Zondag BBQ doen, maar ga het wel veilig houden met whiskyvat ipv hickory :D Vermits ik lees dat Hickory nogal overheersend kan zijn :D
 
Bedankt voor de smokbbq tip!
Heb zojuist 8 kilo verschillende smaakjes besteld en hier ga ik vaker bestellen (y)
 
Ik zag net trouwens deze advertentie op marktplaats. Kan misschien interessant zijn:

BBQ Rookhout Kersen
N.o.t.k.
 
Vrijdagavond besteld en vandaag geleverd.
En een gratis zak appelhoutmot 🥳
Erg tevreden over smokbbq!

DSC_0105.JPG
 
Ik heb me er gisteren ook maar eens aan gewaagd. Helaas storing bij postnl. Dus komt pas morgen. Ben vooral benieuwd naar de wijn en whiskey chunks. Hickory haal/bestel ik altijd bij basbq, wel tegen de meer gangbare prijs van een 10je per kg... Helaas.
 
Toch jammer dat bij smokbbq je als klant nog belast bent met de verzendkosten en transactie kosten, dat is niet meer van deze tijd. Dit is voor sommige denk ik toch wel een drempel om er te gaan bestellen, want op deze manier a 7 euro extra trekt het de prijs vrij snel gelijk naar andere leveranciers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan