BasBQ
Beef en Steak

BGE en Kamado Joe's Divide & Conquer of soortgelijk

Volgens mij is het meer indekken wat ze doen. Als ik de mail lees is het gewoon wie het eerste komt wie het eerste maalt. Ik denk dat ze meer mensen met belangstelling hebben dan setjes maar dat nog niet alles uitverkocht is.
 
Ik had dezelfde mail, en heb net mijn bestelling afgerond. Ik kreeg geen bericht dat ie er niet meer zou zijn, dus heb goede hoop. Maar ik stond dan ook op de hebbe-hebbelijst.
 
Krijg hem ook morgen als het goed is, van ,t weekend lekker klooien  :)
 
Gaan jullie die 2 helften gebruiken als pizzasteen, of toch een losse?
 
Het plan is om met name de halve steen als divider/halve platesetter te gebruiken. Voor pizza's heb ik gewoon een hele steen.

Met name het feit dat je zo direct en indirect tegelijk kan gebruiken maakt dit voor mij een ideaal product. Tenminste, op papier dan :)
 
grillmeister zei:
Gaan jullie die 2 helften gebruiken als pizzasteen, of toch een losse?

Ik heb een pizzasteen van BGE, dus die blijf ik gebruiken. Ik wil vooral direct/indirect gaan werken, dus daar ga ik de halve pizzasteen voor gebruiken. Had gisteren 4 kippedijen op mijn halfmoon raised grid dinges, dat ging maar krap aan, en met deze nieuwe setup hoop ik dus meer ruimte ( het halve rooster) te hebben.
 
RKD zei:
Yes, net een berichtje gehad dat die van mij ook verstuurd is :)

Ik ook, het lijkt wel kerstmis!
 
Veel succes allemaal met het D&C systeem. Wij hebben hem origineel meegeleverd gekregen en werkt perfect.
Nog even over de halve plate setters, dit zijn geen pizza stenen. Volgens het boekje horen deze op het accessoire rek met direct daarop een pizzasteen, zonder iets ertussen als blokjes.
fnpy_qE17-WqQ82KcAiUWsNsE9MiZn4SdqPJ5pW3ZOU=w712-h949-no
Let even niet op de mini pizza, was het laatste beetje deeg dat over was.
 
Ben zeer tevreden, zeker voor deze prijs. Jammer dat het originele rooster niet op de D&C past.

fc50007786891edbbb17a88bf514cafa.jpg

fe5297cef398b90d4f3ed0af62fce792.jpg

229fb108c9fc48e811f3a22b4c0490e7.jpg

48284f6bb2829b3a2ac2d3eeda449c7f.jpg
 
ik voel een kip aankomen :)
 
Yup, zo'n lege stoel is niks natuurlijk. Dit leek me wel een prettige opstelling, half deflect met de houtskool eronder, en halverwege even draaien voor de krokante jas.
 
Net vol enthousiasme mijn pakketje uitgepakt en op mijn Auplex large geprobeerd, en het past NIET!
Het rooster is precies even groot als mijn oude rooster, maar het systeem past niet in de kamado :(

Ik kom rondom een halve centimeter tekort, ook met gepast geweld past het niet... Crap!

De binnenste houder past, en met mijn eigen gridverhoger kan ik er wel mee werken, maar dit is toch wel balen! Nota bene een Auplex Q!



 
Zo!!! Dat is balen zeg! Jemigdepemig ook, en gloeiende gloeiende...

Heb je al contact opgenomen met Rob van Kamado Grills?
 
First things first h? !

1. Balen en schelden
2. Bier drinken
3. Mijn genootschapsvrienden inlichten
4. Bier drinken
5. De leverancier mailen

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan