BasBQ
Beef en Steak

BGE en Kamado Joe's Divide & Conquer of soortgelijk

Vanochtend had ik al contact opgenomen en ben keurig op de hoogte gebracht.
Ze verwachten de sets inderdaad begin volgende week en dan gaan ze deze zelf passen op diverse merken kamado's, waaronder de BGE Large.

Zodra het goed is, geven ze dit aan me door. Dan ga ik hem ook wel bestellen denk ik  :D
 
mrwolf zei:
Dominique zei:
Is dit een complete set? Met alles eropeneraan???? Ooooooooooo, jeuk jeuk!!!!
Yep, een rek, 2 halve roosters en 2 halve platesetters. Mijn exemplaar wordt begin volgende week verzonden


grillmeister zei:
Vanochtend had ik al contact opgenomen en ben keurig op de hoogte gebracht.
Ze verwachten de sets inderdaad begin volgende week en dan gaan ze deze zelf passen op diverse merken kamado's, waaronder de BGE Large.

Zodra het goed is, geven ze dit aan me door. Dan ga ik hem ook wel bestellen denk ik  :D

Ik heb bijna een allergische reactie, zo'n jeukende koopklieren hier. Ik hou dit ENORM in de peiling.....=))
 
Dominique zei:
mrwolf zei:
Dominique zei:
Is dit een complete set? Met alles eropeneraan???? Ooooooooooo, jeuk jeuk!!!!
Yep, een rek, 2 halve roosters en 2 halve platesetters. Mijn exemplaar wordt begin volgende week verzonden


grillmeister zei:
Vanochtend had ik al contact opgenomen en ben keurig op de hoogte gebracht.
Ze verwachten de sets inderdaad begin volgende week en dan gaan ze deze zelf passen op diverse merken kamado's, waaronder de BGE Large.

Zodra het goed is, geven ze dit aan me door. Dan ga ik hem ook wel bestellen denk ik  :D

Ik heb bijna een allergische reactie, zo'n jeukende koopklieren hier. Ik hou dit ENORM in de peiling.....=))

Zojuist heb ik ook even gebeld en gesproken met Rob van kamadogrills.nl hij gaf aan dat ze verwachten ze volgende week woensdag of donderdag in huis te hebben als de douane niet al te lastig doet. Ze hebben er 50 over laten komen en gaan eerst zelf even testen.

Ze hebben al een lijst met belangstellenden die ze bij houden, dus ik heb me daar gelijk even aan toe laten voegen (kan door mailtje met contactgegevens naar info@kamadogrills.nl).

Ze gaan hem iig testen op een aantal verschillende modellen, ik dacht ook een BGE Large, maar dat weet ik niet zeker.

Ik ben benieuwd :)
 
Yep, ik had er al 1 laten reserveren :)
 
Ik heb me ook op het lijstje laten plaatsen  .
Vermoedelijk past het wel,al dan niet met een aanpassing, op de keg.
 
Jullie snappen het, ik sta NATUURLIJK ook op de lijst..... =))
 
Gaat dit op een BGE Large passen? jeuk jeuk jeuk
 
Gilles zei:
Gaat dit op een BGE Large passen? jeuk jeuk jeuk

Dat krijg ik begin volgende week te horen  :D
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!
 
Iemand nog iets gehoord? Ik had al betaald en besteld, en het zou afgelopen dinsdag binnenkomen. Ik krijg (nog) geen reactie op mail...
 
Jazeker:

Zending is maandag binnen gevaren, gister door de douane gegaan en wordt vandaag ingeklaard. Dus met een beetje mazzel nog voor het weekend binnen. We wachten af en houden jullie op de hoogte!
 
Nu inderdaad ook reactie:

Bijna! Ze zijn nog wat traag in de haven.. Maar ze zijn maandag binnen
gevaren, woensdag door de douane gegaan en gisteren ingeklaard. Hopelijk is
het snel afgehandeld en kunnen ze op transport richting Deventer. We wachten
nog even af en houden jullie op de hoogte!
 
Uiteraard, maar aangezien ze de levering begin deze week krijgen, geef ik ze nog een paar dagen voor testen. Vrijdag zal ik wel om een update vragen.

Zodra ik wat weet, deel ik alle info direct met jullie :)
 
Nou mensen, ik heb bericht gekregen en heb er meteen 1 besteld.
Volgende week laat ik uiteraard weten hoe hij bevalt  :D

We zijn zover! Gisteren hebben we onze nieuwe Divide & Conquer Cooking Systems mogen ontvangen en ze zien er goed uit! De RVS constructie ziet er goed & solide uit en past prima in elkaar. De pizza stenen lijken wat aan de dunne kant maar doorstaan tot nu toe onze testen >400 graden. In het begin is het even puzzelen, maar het lijkt ons een leuk systeem met vele mogelijkheden om mee aan de slag te gaan!

Vandaag zijn we even het tuincentra ingelopen en hebben het systeem gepast op de BGE Large. Resultaat: Het past! J

...

Helaas zijn ze ook weer uitverkocht:

(ps. In onze vreugde zullen we een aantal mensen helaas ook moeten teleurstellen, het aantal aangevraagde systemen is hoger dan dat wij daadwerkelijk binnen hebben gekregen. Wie wel eens vaker met Chinese leveranciers hebben gewerkt zullen ongetwijfeld het probleem kennen, een heleboel beloven, maar niet alles waar kunnen maken. We hebben dan ook minder binnen gekregen dan wij op hadden gehoopt, het een en ander zal dan ook nageleverd gaan worden. We doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk nog een aantal D&C Systems geleverd te krijgen.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan