BasBQ
Beef en Steak

BBQGuru PartyQ Temperatuursregeling

Anders stuur je hem maar deze kant op,dan probeer ik het wel voor je. ;)
 
@Frits volgens mij blijft je toetsenbord hangen.
 
Leo zei:
Dominique zei:
Nee Frits, ik snap het ook niet, hij was zeker druk aan het klussen of zoiets stoms..... Maar na een paar welgemikte opmerkingen ging hij aan de slag. Te laat dus. Hij slaapt op het dakterras, tot halverwege april.

arme verkering
Welnee, het is een vooruitgang, eerst mocht hij alleen in de voortuin van de buren.... ( ik heb altijd stoere praatjes hoor). ;-)
 
Als je verkering een beetje handig is bouwt hij toch zo een iPid 4D voor je. Kun je ook zelf de kleur kiezen ;)
 
Mijn verkering is niet zo handig helaas....
 
Noskos wel ;-)
 
O? Dan verbaasd het mij dat jij zo'n ding gekocht hebt, ipv gemaakt, vertel eens? En nee, ik bedoel dat niet als aanval, maar als nieuwsgierigheid.

Of is een ipid 4 weer iets anders?
 
Ja, die is van de laatste tijd ;)
 
Omzetbelasting (btw) hoef je volgens mij niet te betalen. Zeker weten doe ik het niet maar er komt bij ons regelmatig eea via de post uit Amerika en zolang je onder het grensbedrag blijft is er niets aan de hand. Wel mooi ding! Batterijen, I like!
 
Jord je bent wel Btw verschuldigd kijk even naar post 5 in dit draadje daar heb ik het uitgerekend, alleen was de koers toen gunstiger.
Batterijen zij een plus
 
Net even gekeken op de website van de douane en je hebt gelijk. Tussen de 20 en 150 euries wel btw en geen invoerrechten. Nu wordt mij echter frequent iets toegezonden en heb ik nog nooit btw betaald.....
 
Dat is mazzel als het van buiten de EU is ;). Je kan vragen of degen die het verstuurt er Gift op zet of Sample without commercial value maar dat is geen garantie om er onderuit te komen.
Het mooie bij dit apparaat is dat de kosten niet te hoog zijn.
 
Dominique zei:
Of is een ipid 4 weer iets anders?

Tssssss, de iPid 4 is zooooo 2010, het nieuwe nog veel "amazinger" model is de iPid 4N. Je moet wel een beetje bijblijven Dominique!  ;)








 
Nosmo zei:
Dominique zei:
Of is een ipid 4 weer iets anders?

Tssssss, de iPid 4 is zooooo 2010, het nieuwe nog veel "amazinger" model is de iPid 4N. Je moet wel een beetje bijblijven Dominique!  ;)
Ja ik doe mijn best hoor, maar het gaat allemaal zooooo snel, whoehaa! Het is toch niet bij te benen, mensen! Ik heb nu een iPhone en iPad en moet dus nu ook een ipid4n? Shoot me now.....
 
O en een citaat is dus ook te moeilijk voor me, ik heb het weer verkloot....
 
Nosmo zei:
Dominique zei:
Of is een ipid 4 weer iets anders?

Tssssss, de iPid 4 is zooooo 2010, het nieuwe nog veel "amazinger" model is de iPid 4N. Je moet wel een beetje bijblijven Dominique!  ;)


Poging twee....

Ik kan het dus allemaal niet meer bijbenen, iPhone iPad en pid4N.... Ik geef het op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan