BasBQ
Beef en Steak

BBQGuru PartyQ Temperatuursregeling

Frank, bij de huidige DigiQ zit een snoer dat lang genoeg is als mij DigiQ op de grond ligt dus als de controller bij een ventilatiegat zit is de afstand korter dus dat zal dan geen probleem zijn.

Stof dat bij de fan kan komen zal wel meevallen denk, dat blaast hij er waarschijnlijk bij iedere zucht weer uit.
 
Van as en stof heb ik bij mijn huidige DigiQ ook geen probleem, dus dat zal wel loslopen.
 
Bij de huidige zit er natuurlijk wel een adapter tussen,  het zou bij een directe plaatsing misschien een probleem kunnen opleveren.

Maar ik ben ervan overtuigd dat dit goed getest is.
 
lengte van sensor snoer is zeker een pro.
ben bij mijn Stoker gewend aan de terugslagklep na de fan ivm hitte, stof etc.
het zal echter zeker terdege getest zijn anders brengt men het niet op de markt ( zeker in de USA niet )
 
Mike v R zei:
Is er al iemand die hem besteld heeft.

Ik heb hem subtiel onder de aandacht gebracht, maar volgens mij heeft er nog niemand op de knop BUY NOW gedrukt hier.....
 
ik heb bijijijijijijijijna mijn digiQ II,

helaas, ik kan je niet van dienst zijn
 
Mijn CyberQ komt begin december, maar deze was ook goed geweest (en een stuk goedkoper ;))
 
ja exact.

Ik houd dat een maand of 6 in de gaten, lees en bekijk allerlei verslagen.
Bestel ik hem eindelijk komt er 2 weken later een nieuw apparaat uit.......zucht

De nieuwe kan ook mee het veld in, best handig
 
Ik had hem net een week ervoor besteld, maar ach als ik hem straks heb ben ik er ook wel erg blij mee ;).
 
Voor degenen die hem onder de kerstboom wilde:

Due to the overwhelming response to this new product, we are temporarily out of stock. We will be shipping PartyQ controls again in late January. Please call to pre-order your PartyQ ASAP!

Dat gaat dus niet meer lukken zo te zien.
 
Dat is wel balen als je die onder de boom verwacht :(
 
Ik huil hard.....ben 30 december jarig, gaat dus niet lukken....
 
Heeft de verkering je raad niet gelijk opgevolgd ?
 
Nee Frits, ik snap het ook niet, hij was zeker druk aan het klussen of zoiets stoms..... Maar na een paar welgemikte opmerkingen ging hij aan de slag. Te laat dus. Hij slaapt op het dakterras, tot halverwege april.
 
Dominique zei:
Nee Frits, ik snap het ook niet, hij was zeker druk aan het klussen of zoiets stoms..... Maar na een paar welgemikte opmerkingen ging hij aan de slag. Te laat dus. Hij slaapt op het dakterras, tot halverwege april.

arme verkering
 
Frits,heb je die van jou al vies gemaakt.
 
Nee, helaas nog niet. Het weer, werk en familie werken niet cht mee de laatste weken. Maar het gaat hopelijk wel snel gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan