BasBQ
Beef en Steak

BBQ Society Cook Off - 19 & 20 oktober 2013

welke tafel was je mike?  :D
 
2 Tom
 
Alle nr 1's komen van onze tafel Mike :)
Met de Chicken is het helemaal extreem: de gehele top 3 :p
 
DanBras zei:
Alle nr 1's komen van onze tafel Mike :)
Met de Chicken is het helemaal extreem: de gehele top 3 :p

Ja wat waren we goed he Danny..... :D
 
;)
 
Was gezellig vandaag.
Vrijwel de hele tijd bij bbqguru rondgehangen (en gegeten) :)
 
Het was een gezellige boel. Leuk om zaterdag iedereen bezig te zien met de voorbereidingen. Helaas zondag geen tijd om even te komen proeven... :(

 
Jullie waren een goede tafel! ;)
 
Voor de eerste keer bij een cook off gekeken. Was erg gezellig en lekker  :p Ook erg leuk om wat gezichten bij namen te hebben. Jammer dat ik al vroeg (~15:00) weg moest naar een ander feestje waar de ribs in de DO lagen te sudderen ;) Erg leuk om te horen en zien wat er allemaal gedaan wordt voor de jurering.

Bedankt dames en heren voor de leuke ervaring en lekkere hapjes!
 
Respect voor alle deelnemers en organisatie nu ik zie wat er allemaal bij zo'n evenement komt kijken. Complete verhuizingen  ;) Erg lekkere dingen mogen proeven. Vond vooral het broodje pulled pork met de homemade bbq saus en de brisket van de rokende regahs erg lekker. En was onder de indruk van de grote zelfgebouwde smokers van enkele deelnemers. Erg leuk om meegemaakt te hebben kom volgende keer zeker weer kijken.
 
uipko zei:
Voor de eerste keer bij een cook off gekeken. Was erg gezellig en lekker  :p Ook erg leuk om wat gezichten bij namen te hebben. Jammer dat ik al vroeg (~15:00) weg moest naar een ander feestje waar de ribs in de DO lagen te sudderen ;) Erg leuk om te horen en zien wat er allemaal gedaan wordt voor de jurering.

Bedankt dames en heren voor de leuke ervaring en lekkere hapjes!
[/quote
 
is er al een datum bekend voor 2014? dit ivm planning ;)
 
Als wij het weten weet jij het ook ;)
 
en wanneer weten jullie het? ;) ongeveer?
 
Geen flauw idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan