BasBQ
Beef en Steak

Zalm roken op open vuur

steve zei:
de vuurhaard in de midden zou ik alvast aanpassen met dikke plaat erop waar je op kan bakken dan

Een ofyr, wat een plan! We dwalen wat offtopic maar ik ga hier eens goed over nadenken... leuk!
 
Hoezo off-topic, het gaat nog steeds over BBQ!

Ik geniet van jullie brainstorm en vooral de mooie plaatjes... zo'n tuin zeg... dat is minstens 4 keer het oppervlak van mijn tuintje!
 
De otsblokken zou ik zelf gieten met gekleurde beton, net onder het oppervlakte waterbuizen met water (opgewarmd door de vuurschaal) die dan zit en rugvlak lichtjes warmhouden.


Off topic ? nee hoor, we zoeken toch de beste manier om te genieten van ons stukje zalm!


Steve
 
Van recepten richting 'waar staat jouw BBQ' denk ik. Maar ik ben v??r een voortzetting want de idee?n die hier uit komen smaken naar meer.  :-O

Het idee is wel dat het zo natuurlijk mogelijk ogend wordt aangelegd. En ik ken de normale kleurstoffen voor beton maar zijn er ook technieken die het er echt natuurlijk uit laten zien? Een RVS oog om de plank aan te maken krijg ik nog wel verkocht, als het een betonnen trap wordt ga ik de discussie langzaam verliezen denk ik  :p

Wij zijn sowieso nog op zoek naar de beste manier om de kuil aan te leggen want de balans tussen natuurlijk en comfort moet wel goed zijn. Als het voor geen meter zit is het ook zo zonde...

 
Terug
Bovenaan Onderaan