vandaag begonnen met broodjes te maken volgens recept van Nick Toet uit het boek bbqen met Nick dat zag er zo uit
Voor de eerste keer dat ik broodjes heb gemaakt dik tevreden over het resultaat
Daarna een spiced rum bacon jam gemaakt
Broodje getoast en voor de hamburgers ben ik toch voor smashburgers gegaan omdat ik dit eigenlijk toch wel het lekkerste vind
Wat uitjes mee gebakken
En op een van de hamburgers een plak cheddar (kaas) naar mijn mening hoort dit toch wel op een hamburger
Tijd om het broodje op te bouwen
Met wat sla op de onderkant
Dan de 2 burgers met wat gebakken ui en
cheddar
daar boven op wat van de spiced rum bacon jam met nog een klein beetje gefrituurde uitjes en om het geheel wat op te frissen wat aurgurken blokjes
Al met al koste dit meer tijd om te maken dan om op te eten kort om het was heerlijk !
Voor de eerste keer dat ik broodjes heb gemaakt dik tevreden over het resultaat
Daarna een spiced rum bacon jam gemaakt
Broodje getoast en voor de hamburgers ben ik toch voor smashburgers gegaan omdat ik dit eigenlijk toch wel het lekkerste vind
Wat uitjes mee gebakken
En op een van de hamburgers een plak cheddar (kaas) naar mijn mening hoort dit toch wel op een hamburger
Tijd om het broodje op te bouwen
Met wat sla op de onderkant
Dan de 2 burgers met wat gebakken ui en
cheddar
daar boven op wat van de spiced rum bacon jam met nog een klein beetje gefrituurde uitjes en om het geheel wat op te frissen wat aurgurken blokjes
Al met al koste dit meer tijd om te maken dan om op te eten kort om het was heerlijk !