BasBQ
Beef en Steak

WGA maiden run Spiffsburgers

 
 
 

Riestad

Gemarineerd
Berichten
1.325
Na de aanschaf van mijn WGA, was het tijd om deze in gebruik te nemen.

Spiffsburgers gemaakt, zakje houtskool gepakt en toen kwam ik er achter dat ik vrijwel alleen grote stukken had  :D
Met een beetje moeite de WGA toch aangekregen en toen de burgers erop! ( lang leve de looflighter )

Was een lekker burgertje!

640700db71b7fb82b7d8bfcdca4ac1bf.jpg


36c6c6cbbbd7387d840de9496c711ba4.jpg


9f6a57314734d8cab7af2248f6768c4f.jpg
 
Lust ik wel!
 
heerlijk, mooie maiden run.
waarom gebruik je geen briketten dan?
 
Leo zei:
heerlijk, mooie maiden run.
waarom gebruik je geen briketten dan?

Omdat ik alleen maar houtskool op voorraad had, dit weekend ff briketten halen dan is alles weer compleet!
 
Leo zei:
heerlijk, mooie maiden run.
waarom gebruik je geen briketten dan?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn ervaring met houtskool en de WGA is namelijk dat je heel makkelijk as op trekt bij het afnemen van de deksel. Ik gebruik tegenwoordig speciaal de Flamy cocosbriketten uit de 3kg doos in de WGA omdat het formaat van de briketten uit de 3kg doos kleiner is dan de briketten uit de 10kg doos.
 
Lowietje72 zei:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn ervaring met houtskool en de WGA is namelijk dat je heel makkelijk as op trekt bij het afnemen van de deksel.

Dat viel mij inderdaad ook op, een as regen bij het openen van het deksel.
 
Ik gebruik ook regelmatig houtskool in de WGA (de wat kleinere stukken). Meestal omdat de briketten dan op zijn, maar om de kleinere brokken op te stoken. De WGA gebruik ik primair als grill machientje voor de spiezen, ik gebruik dan nooit een deksel dus ook geen dwarrelend stof. 
 
Lekker hoor, ik hoop volgende week ook een ( 2e hands) WGA te scoren
 
@ Riestad  ( lang leve de looflighter )

Wereld apparaat  :D !
 
Terug
Bovenaan Onderaan