BasBQ
Beef en Steak

Welkoop marabu nu in de aanbieding.

 
 

Buffalow-Bennie

Stoker
Berichten
321
Zojuist bij de plaatselijke welkoop 2 zakken marabu gescoord normaal 23.95 nu voor 16.95.

20240410_123217.jpg
 
dat is een mooie aanbieding. Zijn de stukken ook groot of zitten er kleine stukken in?
Heb net een zak opengemaakt en voor zover ik kan zien is het geen slechte kwaliteit mooie medium en grote brokken. Vamavond testrun in de weber met pizza
 
Helaas nog maar 1 stuk op voorraad 😔
 
Er zijn best veel Welkoops en je kunt op de site zien wat de voorraad is.
In Wageningen zijn er nu iig 3 minder :)
Ja ik zie het. Alleen ik wil het liever laten bezorgen. Op 1 of andere manier kan ik niet verder klikken als ik 3 stuks bestel..
 
Ja klopt. Helaas zitten ze niet bij mij naast de deur en komend weekend druk.
 
Hoef geen megahompen. Als het gewoon mooie stukken zijn en weinig gruis ben ik snel tevreden. Dus klinkt als goed materiaal.
 
Ook 4 zakken gescoord.
 
Dries, het is niet de bedoeling dat je hier je eigen producten gaat lopen promoten! Dus bij deze laatste waarschuwing.
Oh, zie nu dat je er een handje van hebt en al meerdere keren ervoor bent gewaarschuwd. Dan is de consequentie dat je een ban krijgt op het forum.

Iedereen mag bij het voorstellen zeggen wat ze doen. Maar verkapte reclame is uit den boze.
 
Welkoop Marabu ook goede ervaringen mee. Enig nadeel van Marabu algemeen dat het bij High en Fast nog wel wil knetteren en vonken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan