BasBQ
Beef en Steak

Waterdichte Houtskool bak van de Ikea

 
 

Linxis

Vuurmaker
Berichten
51
Goedenavond mede q-ers.

Vanmiddag even naar de Ikea geweest.
Daar kwam ik de Ikea KLÄMTARE opbergbox tegen.
Wellicht een mooie optie om de kolen in droog te houden.
Heb er uiteraard een meegenomen en gevuld.
Kan zeker 15 kilo in, al had ik daar toen ik m meenam een beetje een hard hoofd in. Lijkt een stuk kleiner dan de bakken die je kan halen bij de BBQ stores. Alleen nu voor de helft van t geld.
Prijs is nu €15

Doe er je voordeel mee!

Groet Joury

Screenshot_20240213-220803.png
 
Via marktplaats verkopen ze vaak tonnen van 60 liter met hufterproof draaideksel erop. Dingen zijn 10tje en hebben handvaten aan zijkant.

Ook een tip van flip😉
 
Ik heb ook zo'n ton, en door ruimtegebrek staat deze gewoon buiten in de regen. Gaat prima (y)
 
Dit is handig!
Bedankt voor de tips.
 
De ronde tonnen, ook wel voertonnen, zijn te koop bij o.a. Welkoop en andere voerleveranciers.
En idd waterdicht.

Voordeel van de 4 kante box is de stapelbaarheid.. :unsure:

Bedankt voor de tip!
 
Zo’n ronde voerton van Welkoop heb ik ook voor houtskool en rookhout. Staat buiten in regen en wind en heeft inmiddels bewezen onder alle weersomstandigheden waterdicht te zijn. Ik moet vaak eerst het regenwater dat op de deksel met opstaande rand staat eraf gieten voordat ik de ton kan openen en de inhoud blijft kurkdroog.
 
Goedenavond mede q-ers.

Vanmiddag even naar de Ikea geweest.
Daar kwam ik de Ikea KLÄMTARE opbergbox tegen.
Wellicht een mooie optie om de kolen in droog te houden.
Heb er uiteraard een meegenomen en gevuld.
Kan zeker 15 kilo in, al had ik daar toen ik m meenam een beetje een hard hoofd in. Lijkt een stuk kleiner dan de bakken die je kan halen bij de BBQ stores. Alleen nu voor de helft van t geld.
Prijs is nu €15

Doe er je voordeel mee!

Groet Joury

Bekijk bijlage 62076
Deze heb ik ook in mijn buitenkeuken, een voor de extra roosters, spiezen, ribrack etc, en eentje voor de handschoenen, keukenpapier, aluminiumfolie etc. Daarboven op nog een kleintje voor de thermometers. Dat ze te stapelen zijn is fijn.
Heb het houtskool gewoon in de doos van Flames and Flavour zitten. Staat droog in de buitenkeuken.
Maar deze bakken zijn dus inderdaad een aanrader!

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan