BasBQ
Beef en Steak

voorstellen

Wouterus

Tondelzoeker
Berichten
2
goede morgen ,ik ben wouterus uit hellevoetsluis ,af gelopen zaterdag voor het eerst mijn jamestown grill aan gestoken ,,kreeg hem ,moei zaam opgestart mogelijk door geen goede briketten ,welke gebruiken jullie (de 1e x zonder vlees om dat.ik Geen ervaring heb )
heb ook wel.ideeen.om de jamestown grill.wat aan te passen ,bv de schuif voor lucht lijkt wat te iel te zijn.waar door er blijkelijk teweinig lucht zuigt.
is hetook mogelijk om de ,kachel pijp te
verlengen zo dat het boven het hek uit kom .
bijmij zit geen lekgat overhoeveel.mm spreken we eigelijk ,voor ik de boor er in zet .


mvg
Wouterus Beljaars hellevoetsluis
 
Wouterus, welkom bij de club.
Heb je misschien een foto van je Jamestown grill?
 
Welkom. Zonder foto's is het lastig om te zien wat je bedoelt. En qua brandstof is er ,buiten een kamado om, niet echt 1 duidelijk beter. Wel heeft men meer voorkeuren. Ik heb bv briketten voor low en slow en houtskool voor hot en fast. Maar dat wisselt voor een heel hoop mensen. Ik zou gewoon diverse proberen en kijken waar je voorkeur ligt.
 
Welkom bij het genootschap
Waar je, denk ik, rekening mee “moet” houden is dat de trek meer is als de pijp boven het dak uit komt
 
Hoi Wouterus,
welkom bij het Genootschap.
Gewoon een Weber 57 One Touch aanschaffen als eerste BBQ ben je van het gezeur van die inferieure merken af.
desnoods via MP;)
 
beste Ewald ,deze james town grill in nieuw
dus ga ik hier meer beginnen ,kopen kan altijd nog ,zelf maken of met hulp zal de ervaring groter maken ,zit nu al met ideeen.

BBQ grt wouterus Beljaars
 
Terug
Bovenaan Onderaan