BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Tom_90

Tondelzoeker
Berichten
2
Goedemorgen!

Vorig jaar ben ik in het bezit gekomen van een Barbecook Oskar. Daarvoor heb ik eigenlijk nooit veel interesse gehad voor het barbecue?n en alles wat daarmee te maken had. Leuk als iemand het voor me deed, maar daar hield het wel bij op. Ik ben er toch aan begonnen omdat ik erg van lekker eten hou. Ik vind het leuk om mezelf uit te dagen in de keuken, koken zonder pakjes, het liefst met verse ingredi?nten en een mooi stukje vlees of vis op zijn tijd.

De Barbecook Oskar is een instapmodel, bedoeld om te kijken of ik het allemaal wel echt leuk vind. Dat weet ik inmiddels. Ik vind het leuk! Een jaartje verder heb ik hem regelmatig aan gehad, lekkere dingen gegrild/gerookt en gaat het kastje met accessoires bijna niet meer dicht. Ik heb de smaak dus wel aardig te pakken. Op zoek naar inspiratie of handige tips stuit ik vaak op dit forum, dus vandaar dat ik me heb aangemeld. Ik vermoed dat ik veel zal lezen maar de bijdrage in het begin nog beperkt zal zijn, ik kan immers nog niet tippen aan de meeste creaties hier ;)

 
Welkom hier!
 
Welkom!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Tom_90,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Laat je creaties maar doorkomen, we zijn ook gek op leuke recepten.
 
Hoi Tom,
welkom bij het Genootschap
 
Tom, welkom op het BBQ Genootschap.
 
Welkom hier Tom en lekker lezen en proberen dan kun je veel proeven  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan