BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen: Light

 

Light

Sprokkelaar
Berichten
32
Hallo!

Mijn naam is Luuk, ik kom uit de Brabantse stad Grave. Na het opknappen van onze tuin ben sinds afgelopen zomer begonnen met barbecueen. Ik heb toen een Weber master touch gekocht en merkte al heel snel dat ik het "echte barbecueen" heel erg leuk vind!

Aangezien ik graag informatie deel en ook zoek leek het mij een logische stap om aan te melden op dit forum :).

Op korte termijn ben ik van plan een pizzaring te maken voor de barbecue, een side table te maken en vast nog wat kleine dingen. En stiekem zit ik al te kijken om iets van een Kamado joe erbij te kopen, maar dat gaat nog even duren denk ik ;).

Foto's!
De barbecue:
IMG_1164_zpseqejrpfa.jpg


IMG_1165_zpsk0lutzuq.jpg

Een mooie rooie, daarom zou een kamado joe er heel mooi bij passen.


Eerste keer aan
IMG_1191_zpscxunu0b7.jpg


Ik las dat je badges kon verdienen door bepaalde dingen te maken, zoals een beer can chicken. die had ik al gemaakt maar las dat eerder behaalde resultaten niet mee tellen, maar dat gaat goed komen!
IMG_1195_zpsalvzs8d0.jpg


Verder heb ik nog wat andere stukken vlees klaar gemaakt zoals een picanha, procureur en shortrib.
 
Welkom Luuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Hallo Luuk,

Tuin opknappen.........Weber kopen....... verknocht raken aan echt barbecue-en.............. aanmelden op dit forum, Ja inderdaad dat is een logische stap.
Welkom bij het Genootschap.  :D
 
Welkom luuk
 
Dankjewel voor de reacties :) zoals beloofd zou ik nog wat foto's toevoegen dus die zitten nu bij het eerste bericht.
 
Luuk welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe verslaving :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Luuk.
 
Welkom hier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan