BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen aan de meatlovers bouw Uds

Deco

Tondelzoeker
Berichten
14
Hallo meatlovers.

Al enige weken ben ik met enorm veel enthousiasme de topics op dit forum aan het lezen.

Inmiddels sta ik op het punt een eigen UDS te bouwen. Ik ben op dit moment veel aan het inventariseren.  Volgende week week haal ik mijn 200 ltr drum op. En dan zal ik stap voor stap mijn Uds gaan bouwen. Ondanks dat het misschien geen raket wetenschap is loop je altijd wel tegen vragen aan ik hoop hier, in iedergeval de antwoorden te vinden en mijn ervaringen te delen.

Ik hou jullie op de hoogte uiteraard met foto's.
 
Hoi Mike.

Hartelijk welkom bij het genootschap.
Leuk dat je zelf een U.D.S. gaat fabrieken, zijn een hoop liefhebbers van zo'n apparaat op het forum.
Dus als je vragen hebt of ergens tegen aan loopt waar je niet zo een twee drie uitkomt stel je vraag of kijk even in de zoek functie derde van links in de boven balk.
Succes met bouwen. ;)
 
Welkom Mike


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom Mike. Veel plezier met je bouw.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Welkom hier Mike!
Er staan veel bouwverslagen in het DIY-gedeelte. Veel manieren om een UDS te maken en oplossingen voor problemen die je tegen kunt komen.
Enkele tips:
- zorg voor voldoende grote ventilatie aan zowel aan- als afvoer. Veel temperatuurproblemen komen voort uit een te kleine schoorsteen/afvoer. Er is dan te weinig trek in je UDS.
- Luchtaanvoer zo?n 5cm van de bodem, boven de asopvang en onder de kolenmand
- Veel foto?s maken en met ons delen  ;)

Succes!
 
Welkom hier Mike  :)
 
Welkom!
 
Hoi Mike,
welkom bij het Genootschap, en veel bouwplezier met je UDS
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan