BasBQ
Beef en Steak

Varkenswang tortilla's

 
 
 
 

tensefountain1

Kooltjesharker
Berichten
240
Na vorige week mijn nieuwe kamado getest te hebben met een hele kip leek het me nu leuk iets low en slow te doen.

Ik had nog varkenswangen in de vriezer liggen en kwam een recept tegen op bbq helden.

Netjes het recept gevolgd op de jalapeno na, deze kon ik nergens verkrijgen dus uiteindelijk een gewone chilipeper gebruikt.

De vriendin zag het nog niet zo zitten maar ook zij vondt het erg lekker. Misschien wel de lekkerste tortilla die we beide tot nu toe gehad hebben.

Als bijgerecht nog een gevulde punt paprika gemaakt, gevuld met roomkaas en omwikkeld met ontbijtspek.

Wat me vooral opviel is hoe eenvoudig de kamado te beheersen is kwa temperatuur. We zijn onder het bereiden naar de winkel geweest en toen ik terug kwam nog steeds perfect 110 graden celcius.
a4b5583675db689e33a8c64d3ead2152.jpg
20b8f8250623cd1583ef6c77841a5f97.jpg
8f2f75d17a11ab7e6834f3aef57e9ddb.jpg


Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

 
Mooie run hoor, ik denk dat je nog hele mooie dingen gaat doen met je kamado.
Veel plezier met verder ontdekken!
 
Mooi dat het goed gelukt is veel plezier er nog mee  :)
 
Ziet er heerlijk uit!
 
Jalape?o?s liggen bij de meeste Appies tegenwoordig, zijn van die groene, dikke pepers. In een tortilla had je ze ook wel ingemaakt kunnen gebruiken. Potje in het texmex schap
 
noskos zei:
Jalape?o?s liggen bij de meeste Appies tegenwoordig, zijn van die groene, dikke pepers. In een tortilla had je ze ook wel ingemaakt kunnen gebruiken. Potje in het texmex schap
Die hadden ze inderdaad wel bij ons in de jumbo. Maar wou ook meteen jalapeno poppers maken vandaar dat ik hele zocht. Volgende keer is naar de appie rijden dan.

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan