BasBQ
Beef en Steak

Thermometers

Sander72 zei:
Tja, met verrassingsbonus van douane erop...  :-/
Nope, dit is Amazon UK, dus (nu nog) EU, dus er zouden geen douane kosten bij mogen komen. Amazon DE heeft hem blijkbaar niet, ik kan hem iig niet vinden
 
Hier een Inkbird IBT-4xs naar volle tevredenheid i.c.m. een thermopop instant read. ben je voor een tientje of 7-8 klaar ;)
 
mcjas zei:
Sander72 zei:
Tja, met verrassingsbonus van douane erop...  :-/
Nope, dit is Amazon UK, dus (nu nog) EU, dus er zouden geen douane kosten bij mogen komen. Amazon DE heeft hem blijkbaar niet, ik kan hem iig niet vinden
Ben benieuwd of het Boris lukt....
Maar goed, ik had de mijne al een tijdje terug via Amazone France, maar daar zie ik hem ook zo gauw niet.
 
Bramster zei:
Fantast van IKEA als je vrouw niet wil dat je 200 euro's stukslaat. :)
Thermapen Mk4 zeker als je linkshandig bent. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat ik de graden op zijn kop moet lezen en met roterend scherm is dat opgelost :p

Ben je rechts neem een Thermapen mk3 aangezien je dan ook wat geld in je zak houdt.
Dan heb je voor 70 euro zoveel een instant als kernthermometer.  fantast kan je op termijn altijd vervangen voor een betere

Maar als likshandige moet je nog steeds m in  de rechterhand open maken da's niet handig  deze 

https://www.meerbarbecue.nl/pt-75-vleesthermometer.html

vouwt dus andersom open en is makkelijker. ( Staat op mijn lijstje)

Wij linkshandigen hebben het lastig. :)

Gr RJ
 
Richard zei:
Bramster zei:
Fantast van IKEA als je vrouw niet wil dat je 200 euro's stukslaat. :)
Thermapen Mk4 zeker als je linkshandig bent. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat ik de graden op zijn kop moet lezen en met roterend scherm is dat opgelost

Ben je rechts neem een Thermapen mk3 aangezien je dan ook wat geld in je zak houdt.
Dan heb je voor 70 euro zoveel een instant als kernthermometer.  fantast kan je op termijn altijd vervangen voor een betere

Maar als likshandige moet je nog steeds m in  de rechterhand open maken da's niet handig  deze 

https://www.meerbarbecue.nl/pt-75-vleesthermometer.html

vouwt dus andersom open en is makkelijker. ( Staat op mijn lijstje)

Wij linkshandigen hebben het lastig. :)

Gr RJ
Lekker op tijd .
Is inderdaad wel handig voor linkshandige, heb ik helemaal niet aan gedacht. Maar met deze gaat het vast ook lukken.

Tnx mensen voor alle tips
3002d815d721ddbb6d3f84e43592d1e0.jpg
 
Nee hè?... niet die rooie!
 
Laatst bewerkt:
Top je thermapen is binnen.
En inderdaad RJ, wij linkshandigen hebben het maar lastig  :))
 
Geen rooie! Oranje Superfast MK3 van de offici?le ETI store op eBay, ?40 incl. verzenden.
958a8b5d4768b332dd4966f6a2f15a0c.jpg


Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

 
Heren, geniet ervan :)
 
 

Scoozy

Kooltjesharker
Berichten
205
ThermoPro TP19 is getest door amazingribs.com en even snel en acuraat als de MK4 en kost 30 euries op Amazon.de en gratis verzending ;) bij mij werkt deze perfect wel heeft hij niet de ontwaak funtie bij het opnemen maar eenmaal op de knop hold duwen duurt nu ook niet lang hé
 
Terug
Bovenaan Onderaan