BasBQ
Beef en Steak

The naked drum smoker

Ondertussen ook al een keer spareribs gemaakt op de UDS..

360.jpg


360.jpg


Nog wat kleine aanpassingen doen, zoals een side table en een haak aan de deksel en dan is hij klaar :)
 
Mooi project ik heb genoten van het draadje en de discussie. Hoe is het met je controller afgelopen?
 
MarcovdK zei:
Mooi project ik heb genoten van het draadje en de discussie. Hoe is het met je controller afgelopen?

Haha dankje! We zijn hier om elkaar te inspireren en van elkaar te leren toch? Voor mij iig een goed leermoment geweest. Wat betreft de controller, deze draait perfect alleen is mijn uds zo stabiel dat ik hem eigenlijk nieteens nodig heb. Misschien dat hij ooit voor een nachtelijke sessie van pas komt :)
 
Nog wat aanpassingen gedaan aan mijn UDS :)

RVS busjes i.p.v. draadeind, zo beschadigd mijn rooster minder.
360.jpg


Rails erin gemaakt t.b.v. de "heatdeflector"
360.jpg

360.jpg


Moet natuurlijk ook getest worden ;)
360.jpg
 
Seauw. Hoeveel mensen verwacht je. :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bedankt voor de uitgebreide beschrijvingen. Ik heb nog een aantal vaten in mijn schuur staan van stookolie, wil deze winter ook eens aan de slag gaan met leuke dingen bouwen.
Zit de heat deflector nu net iets boven je kolenmand? En die sessie PP met 11 uur over 3 kg, is dat gewoon met die mand gevuld en een paar witte kolen in het midden?

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Frenkie zei:
Bedankt voor de uitgebreide beschrijvingen. Ik heb nog een aantal vaten in mijn schuur staan van stookolie, wil deze winter ook eens aan de slag gaan met leuke dingen bouwen.
Zit de heat deflector nu net iets boven je kolenmand? En die sessie PP met 11 uur over 3 kg, is dat gewoon met die mand gevuld en een paar witte kolen in het midden?

Alvast bedankt voor je reactie.

De heatdeflector zit idd net boven mijn kolenmand. En wat betreft de PP sessie. Dit klopt ook. Volle mand en daarin leg ik dan in het midden 8 gloeiende kooltjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan