BasBQ
Beef en Steak

The Basterd

Wat ook wel handig wil zijn; met de ash poke naar binnen drukken, een schoteltje uit de servieskast in beslag nemen en het as er eenvoudigweg met het schoteltje uit scheppen. Het schoteltje past mooi in de ronding.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
 
Frankd zei:
Wat ook wel handig wil zijn, met de ash poke naar binnen drukken, een schoteltje uit de servieskast in beslag nemen en er eenvoudigweg met het schoteltje uit scheppen. Past mooi in de ronding.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Er komt een stofzuiger voor as(Vaderdag ) , kan ik 'm ook een af en toe voor mijn gereedschap gebruiken....
 
Marcel zei:
Frankd zei:
Wat ook wel handig wil zijn, met de ash poke naar binnen drukken, een schoteltje uit de servieskast in beslag nemen en er eenvoudigweg met het schoteltje uit scheppen. Past mooi in de ronding.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Er komt een stofzuiger voor as(Vaderdag ) , kan ik 'm ook een af en toe voor mijn gereedschap gebruiken....
Das sowieso heel prettig ;) goed cadeau

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

 
En binnen de marge......
cea37189b76c0308f904ce998ddd575a.jpg
 
Marcel zei:
En binnen de marge......
cea37189b76c0308f904ce998ddd575a.jpg

Is leuk spul maar.......... het filter verstopt snel en vaak. Duszzzz eigenlijk is het gewoon kl........
Wij hebben er 1 voor de pelletkachel.
 
Dank voor de input ter overweging.
Ik denk (hoop) dat deze voor de laatste restjes as in de Kamado volstaat. Er hoeft geen volle as la leeggezogen te worden er zit immers al 95% in de opvangbak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan