BasBQ
Beef en Steak

The bastard gerelateerde vraag

MrDeve

Tondelzoeker
Berichten
8
Hoi Allemaal,

Ik wil graag een kamado gaan aanschaffen. Nou dacht ik er redelijk uit te zijn en voor een bastard te willen gaan. Toen ik op de site van the bastard zelf keek zag ik dat grizzly grills en grill guru ook van hen zijn. Hier lees ik nogal wisselende reacties over. Nu twijfel ik dus.

Mijn vraag. Zit er verschil tussen de merken? Is de bastard zelfde kwaliteit als de grill guru bijvoorbeeld?

Ik hoop dat er iemand is die mij hier meer over kan vertellen

Mvg MrDeve
 
Zit wel verschil in , kwaliteit van hoog naar laag is 1: Bastard 2: grizzly grills 3: grill guru .
Maar ga naar een speciaal zaak en bekijk / voel ze en koop waar jij je goed bij voelt .
Op alle 3 komen even lekkere gerechten van af (ligt hem hoofdzakelijk aan het mannetje šŸ˜œ).
 
Bedankt voor je antwoord. Ik was even bang dat het de zelfde kamadoā€™s waren met alleen een ander labeltje (merkje). Maar dat is dus wel degelijk anders als ik jouw reactie zo zie.

Ik geloof dat het belangrijkste is wie er achter staat. Echter, betere kwaliteit is wel meer plezier en als goed is ook langer plezier. šŸ¤“
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Tussen de 3 zit verschil. Bastard zal kwalitatief het beste moeten zijn, is een bekender merk met meer eigen accessoires. Echter ben in 2 jaar terug voor de grizzly grills elite large gegaan, tot nu toe naar alle tevredenheid. Chipfeeder, wat de bastard niet heeft, en een zeer goede prijs betaald in aanbieding bij Harlem bbq waar de eerste lange bastard ver vandaan lag. Accessoires van een ander meerk als grizzly deze zelf niet heeft, of tegen te hoge prijs. Grill guru weer wat minder, vilt pakking, andere scharnieren enz.

Succes met je keuze!
Ga erheen en trek die dingen daar open. Ga in gesprek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan