BasBQ
Beef en Steak

Smoked Mega Cheddar Cheese Family Burger.

 
 
 
 

richard0501

Gemarineerd
Berichten
1.552
1 burger voor het hele gezin,
500gram rundergehakt, ei, paneermeel, kruiden, ketchup, mosterd, cheddarkaas, totaal 800 gram
1 hamburgerbroodje gebakken van 500 gram
wat groenvoer en een paar maiskolven om de gaatjes te vullen

Eerst broodje gebakken, ja in de oven (moest de BBQ nog schoonmaken en klaarmaken om de Hamburger te roken



Samen met mijn lieftallige assistente het burgertje gemaakt.



Even anderhalf uur op 100 graden roken met Mesquite pellets, daarna temperatuur omhoog  en even afgrillen op de grillgrate, gelijk wat uitjes gebakken op de bakplaat en het broodje even met opgewarmd en voorzien van krokant laagje.



het resultaat...
beetje veel voor 2 volwassenen, een peuter en een baby. (laat het toetje maar in de koelkast staan)

 
En wat ziet dat er ge wel dig uit! Wel een flinke hap, maar dat mag de pret niet drukken.
 
Leuk en handig. E?n burger voor heel de familie!
 
Ik wil in de toekomst wel mee werken hoor! Om hem op te krijgen.
Geheel kosteloos  ;)

Lekkkkkkerr!
 
Beste burger, lust ik :d
 
Das een beste burger!! :D
 
Wat een onwijs leuk idee!! Ziet er super uit! Maareh.....hoe flip je zo'n ding, zonder dat ie breekt?
 
Thor zei:
Wat een onwijs leuk idee!! Ziet er super uit! Maareh.....hoe flip je zo'n ding, zonder dat ie breekt?

Ik heb de burger express eerst laten roken, zodat deze bijna gaar en stevig is. Daarna pak ik mijn Gratetongs, dat is een grote tang van Grillgrate en flip ik de burger zonder problemen om.
 
Zo, die ziet er prima uit!
 
Hij's fijn :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan