BasBQ
Beef en Steak

Signeersessie 'Het vuur de baas' door noskos, 30 april 2017, Luttelgeest

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
3D-HetVuurDeBaas-witteBG-800x800.jpg


E?n van de voordelen van beheerder zijn is dat je dit mag. :p Gewoon even schaamteloos reclame maken voor mijn eigen boek want volgende week is het dan eindelijk zover, dan ligt mijn boek Het vuur de baas in de boekhandels. Om dat te vieren is er op 30 april, bij de Dutch Food School in Luttelgeest een signeersessie en jij kunt daarbij zijn!

Dus zeg de afspraken die al had gemaakt voor die dag af en koop nu je kaartje! Voor 35 euro krijg je het boek, 2 consumpties, barbecuehapjes en signeer ik je boek met een persoonlijke boodschap. Ik schijn zelfs op de foto te gaan met je als je daar behoefte aan mocht hebben ;)
Er zijn maar 100 kaarten beschikbaar dus grijp je kans.

Die dag is ook de offici?le opening van de Dutch Food School met een toost door de aanwezige vrienden, familie. Dus dat maken jullie ook mee! Zien we jullie in Luttelgeest?

Inschrijven doe je via deze link.
 
Gezellig!! :D
 
Gaaf! Gefeliciteerd! Is het boek ook via internet te bestellen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Yep, via bol.com bijvoorbeeld. Maar dan is hij niet gesigneerd natuurlijk ;)
 
Zit ik er net 2 dagen, maar net 1 dag te vroeg.....
Gaat goedkomen, kom je nog wel eens tegen :D
 
Gefeliciteerd met je boek,  ik zit er net een dag te vroeg net als Rene en kan die zondag niet meer.  Desalniettemin wens ik je een topdag toe.

Denk dat ik je ergens anders ook nog wel tegen het lijf loop en ik hoop dan ook een gesigneerde versie in ontvangst te mogen nemen :D
 
ReneR zei:
Zit ik er net 2 dagen, maar net 1 dag te vroeg.....
Gaat goedkomen, kom je nog wel eens tegen :D

Ben bang van wel Rene :D
 
maroc zei:
Gefeliciteerd met je boek,  ik zit er net een dag te vroeg net als Rene en kan die zondag niet meer.  Desalniettemin wens ik je een topdag toe.

Denk dat ik je ergens anders ook nog wel tegen het lijf loop en ik hoop dan ook een gesigneerde versie in ontvangst te mogen nemen :D

Doe nog wel een paar wedstrijden dit seizoen, zie je vast wel ergens ;)
 
Klinkt interessant maar dezelfde uitgever heeft in 2016 ook BBQ Bijbel - van asperges tot zwezerik - Julius Jaspers uitgebracht, zitten tussen beide veel overlap of zijn het compleet verschillende boeken?
 
Vanmiddag de gesigneerde uitvoering opgehaald en in 1 ruk uitgelezen. Van basis bbq tot vlees tot een wedstrijd timetable.  Leest lekker weg en een aantal recepten die mijn voedselagenda voor komende weken deels gaan bepalen. Top!
 
Terug
Bovenaan Onderaan