BasBQ
Beef en Steak

Rvs Wga rooster

Fantastisch mooie roosters hoor. Ben nog steeds op zoek naar een rooster voor mijn WGA het standaard of een gietijzeren rooster is ook goed. Iemand een idee waar ik die kan kopen?
 
Zou deze uitvoering beter zijn voor sate?

p3091825.jpg


Dit is een gietijzeren rooster, maar eenvoudig te kopi?ren in RVS.
 
Nosmo zei:
Zou deze uitvoering beter zijn voor sate?

p3091825.jpg


Dit is een gietijzeren rooster, maar eenvoudig te kopi?ren in RVS.


Die werkt inderdaad prima voor sate, ik heb hem hier zelf ook in gebruik Piet  (na de Najaarsmeating weer eventjes schoongemaakt en geseasoned)

wgaroostersmooi_zps7bac1965.jpg

seasonenWGAgrid_zpsc608a36d.jpg
 
Kijk....die is ideaal voor sateh! :)
 
Het enigste wat krom trekt is de wga  :)
Hier de bewijzen, en hoop dat alle geplaatste argumenten nu de wereld uit zijn.

Grt,

Robert







 
Nice Robert! :)
Leuke temperatuur meter trouwens; is dat een bekende?
 
Een jaartje geleden gekocht bij Leen Bakker voor ?25,-.
Enigste nadeel is dat deze niet op oplaadbare batterijen werkt, dus gewoon lekker de betrouwbare duracel batterijen erin.

Grt,

Robert
 
Mooi!!
 
Hoeveel roosters heb jij zo onderhand..... B-)
 
ropeti, zou je mij de technische tekening kunnen sturen zodat ik ze in de snijder kan laden om een eigen rooster te maken?
 
Hallo

Mij is al eens verteld dat je geen 316 moet gebruiken ik weet niet of dat zo is maar daar zou te veel rotzooi in zitten,
en slecht voor je gezondheid wezen.
In ieder geval een mooi rooster 

Mvg henk
 
Wat is nu de status van de roosters?

Mijn WGA is echt aan wat anders toe!
 
@ Reurle

Mij is weleens verteld niet zomaar iets aan te nemen van Jan en alleman, en vooral voordat er commentaar word gegeven eerst zelf op onderzoek uit te gaan. Internet is hierin je grootste vriend.

@Dave,

Voorlopig is het leveren van de roosters voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Grt,

Robert
 
Ropeti, jammer....

Wij verwerken niets anders dan buis RVS316, en dat voor de farmaceutische industrie. is idd BS.
 
Mooi staaltje snijwerk zeg, prachtig om die verschillende versies eens na elkaar te kunnen bekijken. Ik moet me toch dringend een WGA aanschaffen, of anders: Kunnen geen ronde roostertjes worden gemaakt voor Smokey Joe'tjes ook? ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan