BasBQ
Beef en Steak

Ribs, best out of two Worlds

Jet zei:
Bram zei:
Vandaag geproefd. Echt heel lekker. Dus gaan we thuis ook eens voorzichtig over doen.

Ze zijn lekker h? ik heb nog nooit spare ribs als "standaard voorraad" in de vriezer gehad maar dat gaat vanaf nu wel gebeuren deze week gaan ze op herhaling

Smaak was super. Zelf m'n vrouw is fan. Nu vraag ik me af; hoeveel van de ribben krijg ik in m'n BGE L... want ik vermoed dat ik er veel moet gaan maken hahaha
 
Jawel, en weer een recept dat (incl foto) wordt uitgeprint en in mijn poesiealbum komt!
 
Ik zou deze toch ook eens durven gaan maken als ik al die reacties hier zo lees.
 
Vroeg me eigenlijk nog wel af of jij ook daadwerkelijk de rode kleurvloeistof heb toegevoegd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Mooie ribbels. Zelf houd ik van 3,2,1 methode zodat ze lekker zacht worden. Duurt wel langer...


Het is altijd goed weer om de Q aan te slingeren!
 
Erwin.schimmel zei:
Vroeg me eigenlijk nog wel af of jij ook daadwerkelijk de rode kleurvloeistof heb toegevoegd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Yep, dat heb ik gedaan.
 
Pitboy Piet zei:
Mooie ribbels. Zelf houd ik van 3,2,1 methode zodat ze lekker zacht worden. Duurt wel langer...


Het is altijd goed weer om de Q aan te slingeren!

In tegenstelling tot Beef ribs willen wij onze Pork ribs niet gaar gesudderd.
Beef ribs kunnen heel veel hebben en worden niet snel mushy, pork ribs wel, die worden snel droog/ korrelig en papperig (mushy)
In combinatie met een marinade is deze methode voor ons een winner.
 
Heb net 3 weken in de US doorgebracht en kon geen ribs meer zien dacht ik, tot dit draadje, gelijk weer zin an....
Mijn meisje ook niet gek op ribs dus dit zou zomaar eens een alternatief kunnen zijn wat er wel doorheen komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan