BasBQ
Beef en Steak

Regahfest 2017, 26-27 augustus 2017, Den Haag

Facebook pagina is bijgewerkt van het regahfest

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

 
echt heel lekker brisket gesnoept voor de lunch! maar wel gek, op de website staat niks, hier ook niet...? we kwamen het bijna toevallig tegen. locals only, we want no strangers here?  :p
 
BensBQ zei:
ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend... :(
R?g?hFest was dit jaar minder ruim van opzet dan vorig jaar; toen was er ook een foodtruck festival 'Drank & Trucks' aan gekoppeld met daarnaast bijna heel de dag live muziek. En dat op zowel zaterdag als zondag.

Dit jaar was er geen foodtruck festival aan gekoppeld en heeft de organisator ook redelijk last-minute z'n locatie moeten aanpassen naar een minder interessant (parkeer)terrein. Voor het 'normale' publiek was er dus inderdaad veel minder te zien en te eten t.o.v. vorig jaar.
 
DanBras zei:
BensBQ zei:
ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend... :(
R?g?hFest was dit jaar minder ruim van opzet dan vorig jaar; toen was er ook een foodtruck festival 'Drank & Trucks' aan gekoppeld met daarnaast bijna heel de dag live muziek. En dat op zowel zaterdag als zondag.

Dit jaar was er geen foodtruck festival aan gekoppeld en heeft de organisator ook redelijk last-minute z'n locatie moeten aanpassen naar een minder interessant (parkeer)terrein. Voor het 'normale' publiek was er dus inderdaad veel minder te zien en te eten t.o.v. vorig jaar.

komend weekend weer een nieuwe kans  ;)
 
BensBQ zei:
ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend... :(

Beer om op zondagen te gaan vooral tussen 12 en 14 uur genoeg te proeven :)
 
BensBQ zei:
komend weekend weer een nieuwe kans  ;)
Jazeker, ik komend weekend jureren bij deze nieuwe wedstrijd.
Het worden sowieso drukke weken met zo'n beetje ieder weekend een BBQ wedstrijd die allemaal relatief dichtbij zitten  :D
 
DanBras zei:
BensBQ zei:
komend weekend weer een nieuwe kans  ;)
Jazeker, ik komend weekend jureren bij deze nieuwe wedstrijd.
Het worden sowieso drukke weken met zo'n beetje ieder weekend een BBQ wedstrijd die allemaal relatief dichtbij zitten  :D

ok top, lijkt me leuk om je te ontmoeten en de rest natuurlijk! ik heb een polo van bensbq aan dus niet echt lastig te missen!  :)
 
BensBQ zei:
ok top, lijkt me leuk om je te ontmoeten en de rest natuurlijk! ik heb een polo van bensbq aan dus niet echt lastig te missen!  :)
Ik ben te vinden in een van de zwarte partytentjes  ;)
 
haha ik zie helemaal voor me dat we elkaar allemaal allang een keer gesproken hebben op die bbq festivals zonder te weten wie wie is  :p
 
BensBQ zei:
ok top, lijkt me leuk om je te ontmoeten en de rest natuurlijk! ik heb een polo van bensbq aan dus niet echt lastig te missen!  :)
Uhh....ik heb nog geen idee wat ik aan doe, maar dat komt wel goed.
Voor pakweg 11.45 en na 13.45 ben ik buiten de jurytent nog wel aan het rondlopen, dus kom je vast tegen  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan