BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork sessie.

Frits zei:
Na afloop verpak ik het vacu?m en warm ik het op in de magnetron.

Heeft dat meerwaarde om te doen Frits? Ik gooi het gewoon in diepvries zakjes de vriezer in momenteel... Maar als dat nadelen heeft hoor ik het graag, enige dat ik kan bedenken zijn ijskristallen op te doen....

Als het voordelen heeft wat gebruik jij om het te doen dan? Er is vast genoeg op de markt....
 
Behalve dat je het bewaart zonder ijskristallen neemt het ook veel minder ruimte in. Scheelt zeker een derde tot de helft aan ruimte.

Ik heb een simpele solis vacu?m machine.
 
Frits zei:
Behalve dat je het bewaart zonder ijskristallen neemt het ook veel minder ruimte in. Scheelt zeker een derde tot de helft aan ruimte.

Ik heb een simpele solis vacu?m machine.

Dat is niet verkeerd in een huis met twee kleine kinderen... Zal mijn Ega eens informeren..... :D
 
Vriezen jullie de pulled pork dan in zonder eindsaus? Omdat jullie het ook toepassen op pizza in spagetti etc?

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

 
Heb ff bij je gespiekt,

Ga ik ook eens een keer doen, meer dan een stuk, de Q is toch warm
 
Tom# zei:
Vriezen jullie de pulled pork dan in zonder eindsaus? Omdat jullie het ook toepassen op pizza in spagetti etc?

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk


Op pizza weet ik het niet (geen ervaring mee) maar in alle andere gerechten zoals b.v. spagetti of macaroni is de toevoeging van de mee gevroren eindsaus best wel lekker.



Ik heb het ook wel eens apart ingevroren maar als je het toch gaat gebruiken kan het er volgens mij gelijk in.
Behalve als je een ander smaakje wilt natuurlijk. :-?
 
Ja ik vries het kant en klaar in. Kan altijd nog een beetje extra saus bij ;).
 
Invriezen met saus. Dat werkt gewoon in de spaghetti, pizza, kroketten etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan