BasBQ
Beef en Steak

Problemen met rooster Weber GBS 57 cm Master Touch

Ook ik krijg een nieuw rooster....helaas geen RVS, het is een productiefout.....Reacties duren wel erg lang....
 
Ik kreeg toen ter tijd geen garantie op het rooster omdat ik de rekening niet had. Dus heb ik zelf een RVS rooster gekocht. (een van de beste aankopen ooit)
Nu maar hopen dat ze snel met een versie voor de WGA komen
 
Ik kreeg onder garantie (zonder bon) een RVS GBS rooster opgestuurd.
Ook mijn briketten-starter werd vervangen omdat deze bijna uit elkaar valt door het verroesten.
 
Echt consequent zijn ze niet. Kreeg vandaag (enkele dagen na het ontvangen van het nieuwe rooster) een bericht dat ruilen van het slechte rooster tegen de rvs versie niet mogelijk is, ook niet met bijbetaling.
 
Bij mij hetzelfde als bij Floriske , 5 dagen na mijn melding kreeg ik een nieuw rooster ( verchroomd ) toegestuurd .
En weer 5 dagen daarna kreeg ik de mededeling per email dat ik geen rvs kon krijgen (met bijbetaling).
Inderdaad zouden ze bij Weber beter kunnen overgaan op de rvs roosters ipv verchroomde roosters , aangezien Weber toch voor degelijkheid staat .
 
Mijn rooster is ook voor de 2e keer door z'n toplaag heen. De eerste keer is hij netjes vervangen door een nieuw exemplaar, maar ook toen was er  telefonisch geen ruil voor RVS met bijbetaling mogelijk.

Zit te twijfelen of ik weer een klachtenformulier invul en een nieuw chromen rooster laat opsturen of toch maar ga sparen voor een Rvs exemplaar. Heb niet zo veel vertrouwen in een nieuw chromen rooster. Tot op heden houden die dingen het maar 1 jaar vol.....

Verstuurd vanaf mijn H30-U10 met Tapatalk

 
solexfrank zei:
Inderdaad zouden ze bij Weber beter kunnen overgaan op de rvs roosters ipv verchroomde roosters , aangezien Weber toch voor degelijkheid staat .

Morgen alle verchroomde roosters uit de schappen, RVS in plaats van. Dan maar 2 tientjes extra bij de prijs op, is het meer dan waard.
 
Ik ben benieuwd, ik heb het nog niet zo erg als de foto's hier maar op 2 a 3 spijlen krijg ik ook al koperkleurige strepen. Heb ze gemaild maar nog geen reactie gehad tot nu toe...
 
Chips hier begint het chroom ook los te laten. :-S :((
Dacht ik even een mooi zwaar rooster te hebben van Weber.
En dat na nog geen 2 maanden ik ben hier niet echt blij mee.

Net maar even snel contact opgenomen met de winkel dus maar even afwachten wat de oplossing gaat zijn. :-?
 
stijntje113 zei:
Inderdaad, bij de premium modellen RVS doen..

Heeft helaas weinig met premium te maken, of de eenvoudige (niet klaproosters) van Weber het tegenwoordig ook hebben weet ik niet maar de klaproosters hebben het probleem allemaal.

En dat is al zeker sinds 2011, eigenlijk schandalig, ik hoop dat Weber nu een keertje wakker wordt en zijn fabrikant een schop onder zijn kont geeft.
 
Gelukkig heeft in dit geval AllesvoorBBQ.nl ook een goede service. =D>
Even een mailtje gestuurd met foto`s en vrijwel meteen keurig een berichtje terug gekregen
dat ik met een aantal dagen een nieuw rooster kan verwachten. =D>
Tevreden over de service in elk geval minder tevreden dat Weber nog steeds een slecht rooster levert.
Gemiste kans van Weber. :-?
 
Ook ik heb inmiddels last van loslatend chroom, na drie keer schoonmaken. Heb daarom woensdag via de website van Weber een klacht ingediend. Daarna niets meer gehoord, ook geen bevestigingsmail gehad. Is dit bij jullie ook zo gegaan? Moet ik gewoon wat geduld hebben of zou er toch iets mis zijn gegaan met mijn melding?
 
Heb je een reactie met foto's van het rooster en aankoopbon gedaan , dan word er een nieuw rooster toegestuurd .
Duurt helaas enige dagen eer je reactie krijg van Weber maar het komt eraan.
 
solexfrank zei:
Heb je een reactie met foto's van het rooster en aankoopbon gedaan , dan word er een nieuw rooster toegestuurd .
Duurt helaas enige dagen eer je reactie krijg van Weber maar het komt eraan.
Ok?, even geduld dus . Ik vond het nogal vreemd dat ik mijn email adres moest opgeven en vervolgens niets meer hoorde.
Ik heb inderdaad aankoopbon en foto meegestuurd.
 
Ik heb reeds een nieuw rooster gekregen.....op naar weer een nieuwe want dit blijft nooit lang goed gaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Gewoon nog eens een mail sturen, heb ik ook eens gehad en na mijn tweede mail een dag later een reactie.
 
Hmmm dat is dus de verkleuring.
Zou dit wat zijn als alternatief? Iemand toevallig ervaring mee.
http://www.bbqmakers.com/product/rond-rvs-bbq-rooster/
RVS-Rond-barbecuerooster-op-maat-BBQ-makers.jpg


Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan