BasBQ
Beef en Steak

Plekje voor de BGE Large, Modulair systeem

mamajolijn

Sprokkelaar
Berichten
36
Vandaag de kastjes van de buitenkeuken in elkaar gezet. Helaas nog niet de kamado erin kunnen zetten, want het inlegblad is verbogen/ingedeukt tijdens transport van de winkel naar ons huis. De leverancier/winkel heb ik gemaild. Ik verwacht dat dat keurig opgelost wordt. Maar nu al heel erg zin om alles te gebruiken!

Volgend jaar een vaste overkapping, nu zijn de centjes op 😅

20240421_184130.jpg


IMG-20240420-WA0003.jpg
 
Dat word een mooi hoekje 👍🏻
 
Ontzettend jaloers.
Het hoek component hadden ze nog niet toen ik hem kocht, maar dit is wel heel mooi zeg!
 
Ontzettend jaloers.
Het hoek component hadden ze nog niet toen ik hem kocht, maar dit is wel heel mooi zeg!
Ik ben er ook heel blij mee. (ik heb de 50-jaar actie besteld en gevraagd of ipv het gewone frame het hoekframe geleverd kon worden met bijbetaling van het prijsverschil. ;))
 
Ik ben er ook heel blij mee. (ik heb de 50-jaar actie besteld en gevraagd of ipv het gewone frame het hoekframe geleverd kon worden met bijbetaling van het prijsverschil. ;))
Bijna gratis dus!

Zet het acacia goed in de beschermingsolie. vooral als hij nu eerst nog een jaartje buiten staat. of heb je een hoes op maat?
 
Bijna gratis dus!

Zet het acacia goed in de beschermingsolie. vooral als hij nu eerst nog een jaartje buiten staat. of heb je een hoes op maat?
Ik heb helaas nog geen hoes op maat, maar gisteren idd alle acaciabladen in de olie gezet (Rambo Tuinmeubelolie transparant, was de tip op vele websites).
 
Dit is de opstelling die ik ook zou willen.
Mag ik vragen hoeveel je hier nu met die actie voor hebt moeten neertellen?
Evt via PM als je het niet publiek wil zeggen.

Zit hier al een week over te lullen met @SandyMan :ROFLMAO:
 
Stevig hoekje. Veel plezier ermee.
 
Schitterende set-up zo zeg... neem aan dat je nog wel wat gaat doen aan dat afdakje?

Of hou je van Kite Surfen?
 
Schitterende set-up zo zeg... neem aan dat je nog wel wat gaat doen aan dat afdakje?

Of hou je van Kite Surfen?
Dank je wel en haha, nee :LOL:. De centjes zijn op, volgend jaar komt er een vaste overkapping. Deze is voor deze zomer (Ikea Gunnon).
 
Aha juist, ik ben beter in barbecue dan in bouwtechnisch advies, maar toch. Lijkt alsof die pootjes alleen verzwaard zijn met een baksteentje? Da's wachten op ellende met een vlaagje wind?
 
Aha juist, ik ben beter in barbecue dan in bouwtechnisch advies, maar toch. Lijkt alsof die pootjes alleen verzwaard zijn met een baksteentje? Da's wachten op ellende met een vlaagje wind?
De zelfde vraag hier :eek:
 
Nou veel plezier met je aanwinst, ik ben jaloers op de ruimte die je hebt :). Ik moet het met en kwart doen.
 
Van de "overkapping" kan het zeil af en als er flinke wind staat, halen we dat eraf. Het frame blijft wel staan aan de vier flinke bakstenen. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan