BasBQ
Beef en Steak

Picanha chimmichurri

Ridevi71 zei:
Hans zei:
eggheadbos zei:
Wat voor kruiden heb je gebruikt voor op het vlees of alleen zout

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Een mooi stuk Picanha heeft aan wat zout en peper genoeg, sommige brengen de peper er pas op als het vlees klaar is om een bittere smaak te voorkomen. (ergens gelezen, weet niet of dat ook echt zo is)

tijdens het affakkelen kunnen kruiden e.d. verbranden. Vandaar peper naderhand toevoegen.
Wij doen dat ook met zout, zodat ieder zijn eigen "zoutgehalte" kan bepalen.


Dank voor de aanvulling Rick  :)
 
Ja ik doe ook altijd de peper n.a. de hand erop anders verbrand het en word inderdaad bitter

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Lekker picahna! Vorige week nog gemaakt. Mooie foto van het affakkelen gemaakt!
707c2a3109e457e350fe8b67d364de89.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Mooi vuurwerk, de kunst is om het met zo weinig mogelijk vlammen te doen om verbranden te voorkomen maar wel dat mooie bruine kleurtje te krijgen ;)
 
Hans zei:
Mooi vuurwerk, de kunst is om het met zo weinig mogelijk vlammen te doen om verbranden te voorkomen maar wel dat mooie bruine kleurtje te krijgen ;)
Die vlammen komen vanzelf van de vetlaag. Veel en snel verplaatsen en niet lang boven de vlammen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Ziet er goed uit en klopt inderdaad wat je zegt veel en snel verplaatsen voor je foto natuurlijk wel mooi die vlammen bqqzuh

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Natuurlijk, maar we blijven toch pyromanen nietwaar  :D
 
eggheadbos zei:
Ziet er goed uit en klopt inderdaad wat je zegt veel en snel verplaatsen voor je foto natuurlijk wel mooi die vlammen bqqzuh

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk


Ben ik het helemaal mee eens :D

 
Terug
Bovenaan Onderaan