BasBQ
Beef en Steak

Paris Style Pork Belly!

NasQ zei:
Bram zei:
Dit wil ik ook eens maken. Had het filmpje van Harry Soo ook al gezien. Die gebruikt geloof ik ook komijnzaad.
Wat is het lekkerste, warm of koud op een broodje ?
Was idd sellerijzaad, maar kon dat niet vinden bij de Makro. Vandaar mijn eigen versie!

Warm op een broodje zou ik doen.. gisteren had ik Mancave avond met de jongens en had gretig aftrek

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Klinkt als een top avond. Ga het zeker maken. En dan gelijk opeten
 
Was heerlijk!
626c920b311a9fdcd5fb47cd3d5cf328.jpg
 
Bram zei:
NasQ zei:
Bram zei:
Dit wil ik ook eens maken. Had het filmpje van Harry Soo ook al gezien. Die gebruikt geloof ik ook komijnzaad.
Wat is het lekkerste, warm of koud op een broodje ?
Was idd sellerijzaad, maar kon dat niet vinden bij de Makro. Vandaar mijn eigen versie!

Warm op een broodje zou ik doen.. gisteren had ik Mancave avond met de jongens en had gretig aftrek

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Klinkt als een top avond. Ga het zeker maken. En dan gelijk opeten
Hahaha goed plan!

@Noskos ziet er goed uit! Hij is goed he!

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

 
Ja, is zeker goed! En ik heb hem ook met mijn kartelmes op folie gesneden buiten beeld
 
LOL
 
noskos zei:
Ja, is zeker goed! En ik heb hem ook met mijn kartelmes op folie gesneden buiten beeld
Hahahahaha prutser

Verstuurd vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk. Handige app wel, zeker voor het plaatsen van foto's

 
Gelukkig heb ik een kartelmes in set zitten. Anders is ie niet legit
 
Ook gezien bij Harry, zat te denken deze ook maar eens te maken.
De "bark" ziet er niet echt uit als op een Brisket, maar lijkt me enorm lekker. En je hebt een abonnee erbij ;-)
Goed bezig.
 
Zaagmans zei:
Ook gezien bij Harry, zat te denken deze ook maar eens te maken.
De "bark" ziet er niet echt uit als op een Brisket, maar lijkt me enorm lekker. En je hebt een abonnee erbij ;-)
Goed bezig.
Ik heb grof zeezout en peper gebruikt, ik zag bij Noskos, dat als je fijnere kruiden gebruikt de bark ook anders eruit komt te zien, misschien is dat wat je bedoelde.

En uiteraard thanks voor het volgen! Waardeer ik

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan