Nu we toch al wel een heel eind op weg zijn en het niet heel erg lang meer zal duren voor ze af zijn begin ik maar vast met kenbaar maken dat nr 4 van de offset smokers die we aan het bouwen zijn te koop is/komt.
Voor de beeldvorming. De buizen tussen de poten gaan er uiteraard tussenuit, dat is nu nog voor de kracht. Er komt een hoekprofiel tussen de poten waar een plateau wordt gemaakt voor hout en andere spullen.
Er komt een wagklapbaar werkblad aan de gaarkamer vast op een werkhoogte van 90cm (keukenblad hoogte). Met voldoende speling tot het handvat van de klep zodat je niet elke keer je werkblad leef hoeft te ruimen als je de klep open doet.
Er komen bok en zwenk(met rem) wielen onder zodat deze toch behoorlijk zware smoker wel makkelijk te verplaatsen is. Coating kan naar wens, maar mocht er geen geïnteresseerde zijn voor hij af is zal hij waarschijnlijk hittebestendig zwart worden. Ik laat die van mij naar alle waarschijnlijkheid onbehandeld(alleen wat olie) na het stralen.
Mocht je interesse hebben, stuur me dan een pb.
Prijs is nog niet bekend maar zal naar alle waarschijnlijkheid ergens rond de €2200,- worden.
Dat is een koopje in vergelijking met andere 24" smokers van 8mm dik
en als je nu instapt heb je nog de mogelijkheid om persoonlijke voorkeuren door te geven zodat je een custom smoker krijgt!
Zal als hij af is ook in een te koop topic aangeboden worden.
Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk