BasBQ
Beef en Steak

Nieuw lid

Marsnel

Tondelzoeker
Berichten
9
Allemaal de beste wensen voor 2022!

In 2019 kocht ik een kamado om te kijken of dat iets voor me zou zijn. Het is een Salitos (Duits biermerk) kamado welke aantrekkelijk geprijsd was. Het is net een maatje groter dan de Lidl/Aldi kamado's en met een grillrooster van 33 cm gelijk aan bijvoorbeeld een Bastard Compact. Sinds dien staat ie regelmatig aan. Spareribs, hamburgers, buikspek, etc. Er staat nog veel op het lijstje dat we nog moeten proberen. Momenteel staat de BBQ voor het eerst aan dit jaar, en liggen er 500g iberico ribfingers op. Deze nog niet eerder gehad, dus ben benieuwd!

Vorige week het bekende Ikea meubeltje omgebouwd naar BBQ meubel. Hieraan komt binnenkort nog een zijblad.

Mocht ik deze beu zijn staat een Kamado Big Joe 3 hoog op het lijstje, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Groeten, Marcel.



20220101_153141.jpg
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Marcel.
 
Welkom!

Mooi vooruitzicht naar de big Joe 3 heb je. 😉
 
Welkom bij het genootschap

Hij staat lekker te roken in z’n tafel
 
Welkom en veel plezier!
 
Welkom hier!
Lekker bezig.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom bij het genootschap Marcel
 
Welkom, heb hier voor ook een salitos Q gehad ,
Voor maar €99 in Duitsland. Geweldig ding.had er een platesetter van grillguru in (moest hem wel wat buigen ) .
Achteraf had ik hem moeten houden voor erbij.
Dus tip, niet verkopen.
 
Welkom, heb hier voor ook een salitos Q gehad ,
Voor maar €99 in Duitsland. Geweldig ding.had er een platesetter van grillguru in (moest hem wel wat buigen ) .
Achteraf had ik hem moeten houden voor erbij.
Dus tip, niet verkopen.
Dank voor de tip. Ik heb een platrsetter van de Monolith Junior erin, werkt top.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan