Ik probeer één keer via de GSM iets te plaatsen en dan krijg je dit haha !Je hebt het hout direct verbrand allemaal
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer één keer via de GSM iets te plaatsen en dan krijg je dit haha !Je hebt het hout direct verbrand allemaal
Tenminste nog iemand met de classic 1. Ik voel me meestal zo wat eenzaam omdat de meesten de 2 of 3 hebben
Haha ja man! Ik zie echt de voordelen niet die het grote prijsverschil rechtvaardigen....vooral niet tussen de 1 en 2. Ik ben wel van plan ooit nog die topvent aan te schaffen van de 2 en 3. Nee... ben zeer blij met de classic I!Tenminste nog iemand met de classic 1. Ik voel me meestal zo wat eenzaam omdat de meesten de 2 of 3 hebben
Veel plezier ermee.
Die speksteen.....
Die speksteen.....
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Speksteen 35x35x3 voor 40,-.......Ah, dat gietijzeren rooster koopt ie ook nog wel.
Super, dit is nog een betaalbaar, thnx voor de tip!Speksteen van de beeldhouwwinkel (35x35x3) voor vlees en pizza etc... € 40
Ik weet dat ik wat deze mening betreft in de minderheid ben, maar ik blijf het gaaf vinden die rode kleur! Maar ligt t nou aan mij of staat ie mega scheef in z'n nest?
Haha, je bedoeld denk ik horizontaal scheef ten opzichte van de poten? Ik had hem ook net neergezet en moest natuurlijk gelijk een foto maken . Ik heb hem wel recht tussen de poten gezet in ieder geval . En ik deel je mening hoor, rood is lekker iconisch voor de Joe dus ik vind hem gaaf!Ik weet dat ik wat deze mening betreft in de minderheid ben, maar ik blijf het gaaf vinden die rode kleur! Maar ligt t nou aan mij of staat ie mega scheef in z'n nest?
Ja ik kwam het toevallig tegen online. Ik zat eerst naar een halve maan Kamado Big Joe speksteen te kijken, maar dat kreng kost meer dan 100 euro...Super, dit is nog een betaalbaar, thnx voor de tip!
Tenminste nog iemand met de classic 1. Ik voel me meestal zo wat eenzaam omdat de meesten de 2 of 3 hebben
Veel plezier ermee.
Ja ik ga dat ook proberen denk ik. Ook voor de pizza lijkt het me wel wat.....Ja ik kwam het toevallig tegen online. Ik zat eerst naar een halve maan Kamado Big Joe speksteen te kijken, maar dat kreng kost meer dan 100 euro...
Dan klinkt 40 euro voor een steen van de beeldhouwwinkel al een stuk beter ;-)
Geen idee wat de kwaliteit is, maar ik denk met mijn boerenverstand speksteen = speksteen...maar eens zien of dit ook goed bestand is tegen hitte.