Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi pakketje zo, maar waarvoor gebruik je fosfaat @SandyMan ?
Mooi! Feli met de aankoop!Nu heb ik BBQ's genoeg en ben ik ook met Dutch Ovens bezig veel. Heb nu onlangs deze mooie aanwinst erbij gekocht.. Ik weet dat er lichtere versies zijn van andere merken maar deze was voor mij lekker hoog en superstevig. Gaat voor mij mee op vakantie en ook voor de demo's, workshops ect. gaat deze lekker mee. Ideaal voor de Joystove ook om op te zetten.
Bekijk bijlage 26522Bekijk bijlage 26523
Mooi ding zeg! Mochten ze er ooit nog één kunnen/willen maken dan hoor ik het graag van jeTD gevraagd of ze een mooi bakplaatje voor m’n WGA konden fabriceren van dik plaatmateriaal. Ik werd niet teleurgesteld
Bekijk bijlage 26531
Bekijk bijlage 26532
Haha! Ik denk niet dat ze aan verzenden doenMooi ding zeg! Mochten ze er ooit nog één kunnen/willen maken dan hoor ik het graag van je
Spijtig Het viel te proberen haha.Haha! Ik denk niet dat ze aan verzenden doen
Zo is hetSpijtig Het viel te proberen haha.
Laatste keer dat ik daar bestelde, vond ik geen koffierub, want wilde dat absoluut eens proberen. Ondertussen ergens anders gevonden, maar nog steeds niet geprobeerdNa de tip van @Revers88 een bestelling gedaan bij van beekum. Even geleden bij mijn maat eens koffierub op vlees gehad en dat wilde ik vaker..
De rest is meer worst gerelateerd..
dextrose, fosfaat, nitrietzout en kunstdarmen voor grillworst.
Bekijk bijlage 26521
Oke, dat ging sneller dan verwachtMooi! Feli met de aankoop!
Die zou ik hier ook nog wel ooit willen
Je bent er vroeg bij! Daar ga je heel veel plezier van hebben en lekkers mee bereiden
Staat al wat jaartjes bij me favoriete maar hij is er nu echt. Ben erg benieuwd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bent er vroeg bij! Daar ga je heel veel plezier van hebben en lekkers mee bereiden