BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Deel 1 is klaar

nu nog wat rookmot en zalm scoren en goan! Dat word m'n eerste projectje koud roken.
Ik heb ze in allerlei vormen en maten gezien en heb dit toch maar uit china laten komen. Doe dat eigenlijk nooit maar ik zag tzelfde ding voor 70% meer in nederlandse shops 😅 Ik zeg altijd goedkoop is duurkoop ik zal mezelf nog wel tegen komen 🤣

20240116_181447.jpg
 
Wow, dat is een serieuze snijmachine. Daar ga je veel plezier van hebben,
 
Screenshot_20240120_152255_Chrome.jpg

Screenshot_20240120_152431_Chrome.jpg

20240120_143202.jpg

20240120_152515.jpg



Dit gister effe langsgehaald..
Ik maak vaak kippepootjes en ze ophange is wel heel chill.
Mooie sprayer had ik nog niet.
En rvs schalen zijn altijd welkom.
Ik had al een ikea cd ik bedoel sparerib rack maar ach kan ze nu op 2 niveaus maken, denk wel dat dit rackje minder schoonmaakwerk is.

De medium schalen waren op dus kreeg 2x large mee voor dezelfde actieprijs!
En een zakje houtskook 12kg marabu van €30,99 voor €19,99.
Voor dat geld wou ik wel een zakje proberen :)
Iemand postieve of mindere ervaring mee?

Ik ging "even" een koffierubje halen en kwam hiermee thuis.

Reactie van de vrouw, je hebt dadelijk helema geen rooster meer nodig je hebt voor elk dingetje een speciaal tooltje 🤣.


Screenshot_20240120_132237_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
25dea8229ff34542645221f5ab88f449.jpg

Opruiming bij het tuincentrum in januari Met frisse tegenzin mee want soms moet je samen de deur gewoon even uit. Terwijl zij door de potjes en plantjes gaat, kijk ik even in de bbq-hoek. Geen spectaculaire aanbiedingen daar, maar daar staat wel de Smokey Mountain 47cm van weber die ik al een hele lange tijd in een zoekopdracht op MP volg maar allemaal vragen ze veeeeel te veeel geld of te ver weg… Staat daar de eigenaar inmiddels naast me terwijl ik dat zwarte beestje sta te aaien… Hij gaf me de wereld bekende Godfather Quote… waarop mijn wederhelft door de stelling heen zegt “Doe het nou maar want je loopt al 10 jaar te loeren naar zo’n ding…” En nou… daar staat hij.. shinen in huis! Moet ik weer die handtekening hieronder aanpassen…
mooi verhaal, en een fijn apparaat!
 
25dea8229ff34542645221f5ab88f449.jpg

Opruiming bij het tuincentrum in januari Met frisse tegenzin mee want soms moet je samen de deur gewoon even uit. Terwijl zij door de potjes en plantjes gaat, kijk ik even in de bbq-hoek. Geen spectaculaire aanbiedingen daar, maar daar staat wel de Smokey Mountain 47cm van weber die ik al een hele lange tijd in een zoekopdracht op MP volg maar allemaal vragen ze veeeeel te veeel geld of te ver weg… Staat daar de eigenaar inmiddels naast me terwijl ik dat zwarte beestje sta te aaien… Hij gaf me de wereld bekende Godfather Quote… waarop mijn wederhelft door de stelling heen zegt “Doe het nou maar want je loopt al 10 jaar te loeren naar zo’n ding…” En nou… daar staat hij.. shinen in huis! Moet ik weer die handtekening hieronder aanpassen…
Wat een lieve wederhelft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan