BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

dannycnl zei:
Wat is er zo speciaal aan dit folie:p

Voornamelijk de dikte en daarmee de stevigheid (tegen scheuren door botjes e.d.)
 
dannycnl zei:
Wat is er zo speciaal aan dit folie:p
Het maakt je een echte Grillmeister =))
 
Haha, nee maar zonder gekheid.
Grill je hier je vlees op zodat het rooster schoon blijft of......is het goed folie voor spareribs 3 2 1 methode
 
dannycnl zei:
Haha, nee maar zonder gekheid.
Grill je hier je vlees op zodat het rooster schoon blijft of......is het goed folie voor spareribs 3 2 1 methode

Het is zeker goed voor de ribbels, zoals hierboven al is vermeld het is steviger dan de gemiddelde aluminium folie. Goed voor alles dat ingepakt op de Q moet. Ik persoonlijk vind dat zonde van het resultaat. Als iets niet op het rooster kan pak ik het in of het gaat in een bakje. Grillen doe ik altijd op het rooster, is veel lekkerder.  Dat rooster krijg je wel weer schoon en hoeft toch ook niet te blijven glimmen?
 
dannycnl zei:
Haha, nee maar zonder gekheid.
Grill je hier je vlees op zodat het rooster schoon blijft of......is het goed folie voor spareribs 3 2 1 methode

Ik gebruik het voor mijn ribs bij 3-2-1 en ik heb het, omdat het zo lekker breed is, als folie om mijn druipschaal in mijn Ei. Gewoon folie is net te smal, dan zit ik nog met 2 repen te rotzooien, waar het vet tussendoor kan.
 
Ik moet toch eens gaan kijken naar dat folie (bij de Lidl geloof ik.) Ik heb mij laten vertellen dat Horeca folie bij de Makro ook dikker is?


Weet iemand dat?
 
Maccie zei:
Ik moet toch eens gaan kijken naar dat folie (bij de Lidl geloof ik.) Ik heb mij laten vertellen dat Horeca folie bij de Makro ook dikker is?


Weet iemand dat?
Ik heb het eigen merk van Makro (aro), de extra dikke en ben niet onder de indruk van de extra sterkte, ik merk dus geen verschil met gewoon folie.
 
structor zei:
Maccie zei:
Ik moet toch eens gaan kijken naar dat folie (bij de Lidl geloof ik.) Ik heb mij laten vertellen dat Horeca folie bij de Makro ook dikker is?


Weet iemand dat?
Ik heb het eigen merk van Makro (aro), de extra dikke en ben niet onder de indruk van de extra sterkte, ik merk dus geen verschil met gewoon folie.


Bedankt structor,


Dat scheelt mij een ritje naar de Makro.
 
Setje van 2 firewire's voor ?9,95 :) Kon nog wel twee van die sliertige spijzen gebruiken, zeker voor dat geld. En met gratis button "Grill instructor" ;)
 
Bedankt Ati..., voor de tip....

Heb maar 1 doos genomen, stond er nog eentje..., maar wil eerst wel eens kijken of het wat voor me is...., had ook al iets gelezen over Allu uit duitsland, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen..., dit heb ik dus alvast voor dit seizoen...



 
structor zei:
Maccie zei:
Ik moet toch eens gaan kijken naar dat folie (bij de Lidl geloof ik.) Ik heb mij laten vertellen dat Horeca folie bij de Makro ook dikker is?


Weet iemand dat?
Ik heb het eigen merk van Makro (aro), de extra dikke en ben niet onder de indruk van de extra sterkte, ik merk dus geen verschil met gewoon folie.
Ik vraag me dan ook af wat de dikte van de Makro is? Lidl is 18 my.
 
Volgens mij staat het op het prijskaartplaatje op het schap. (weet niet 100% zeker hoor)
Het zal iig niet meer als 12 my zijn.

Mac
 
Die van de Hanos is 12.... heb daar namelijk al een keertje bij gestaan, en daarom NIET genomen...

Volgens mij daarom ook toen NIET die van de Makro genomen, echter daar een foto van genomen, en daarop is alleen de lengte en de breedte te zien...
 
structor zei:
Ik zie het niet op de doos staan Domi

Mac zei:
Volgens mij staat het op het prijskaartplaatje op het schap. (weet niet 100% zeker hoor)
Het zal iig niet meer als 12 my zijn.

Mac

Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie, dus ik denk dat het niets extra's is, of zo weinig dat je er niet enorm op vooruit gaat.
Ik had wel nog dit gevonden op mijn queeste.... 
http://www.aluminiumfolie.nl/a-27495337/horeca/aluminiumfolie-18my-60cm-x-100m/  en zat al weer bijna in de auto toen ik toch bij Lidl slaagde ;)
 
structor zei:
Dominique zei:
Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))

We zijn de droom/nachtmerrie van elke winkelier =))
 
structor zei:
Dominique zei:
Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))
ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:
 
Ceriel zei:
structor zei:
Dominique zei:
Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))
ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:

Goed zo! Foliejagers verzamelen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan