BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Wil ik ook!! :D
 
Mac zei:
Handig rekje hoor  :)
Staat hier ook op de lijst.

Mac
Ik moest voor mijn verjaardag ( 5 mei a.s.) weer een lijstje maken, deze staat er ook op  ;)
 
Hopelijk zijn ze er straks nog maar ik moet voor mijn werk even in Aken zijn.
En zag dat daar een Obi zit en deze hebben goede aanbiedingen van Weber.
8 Weber Spiezen voor 1,- !!! (van 14,99) en de zak thermometer van 17,99 voor 5,00.
Aan dat soort prijzen kun je je geen breuk vallen:D
 
Ko zei:
Ja ben er ook zeer content mee....dat worden hele mooie uren bbq de komende tijd/jaren.

En mooie foto's voor ons om naar te kijken.
Veel plezier van je ei!
 
Vandaag de bestelling van vuur en rook binnen met een nieuwe speeltjes en lekkernij. Ben benieuwd naar de ecobrassa. Meteen maar ff 3 kg rund/brisket gehaald om van het  weekend met de kooltjes aan de gang te gaan  :D

 
Afgelopen week een dagje naar Duitsland geweest........

NieuweaankoopuitDuitsland_zps1f79a57f.jpg
 
Dat zijn mooie spullen antis, vooral van dat 57cm "edelstahl rost" zul je zeer veel plezier gaan beleven.
Ik heb hem zelf ook nu een jaartje bijna en 10x meer tevreden daarover dan over het glimmende standaard rooster wat je in NL koopt.
Voor het rib rekje was je in mijn ogen met een IKEA rekje wel beter (lees ook: goedkoper) uit geweest.
 
Omdat de superstim binnen is, de rollade garen niet echt geschikt is voor worstknopen  X( en de darm op was ben ik gisteren even bij Martijn (Vuur en Rook) aangeweest.
Ik neem me altijd voor om niets meer mee te nemen dan dat ik nodig heb maar meestal lukt dat niet echt. (tis gewoon een grote speelgoedwinkel B-) )

Kwam terug met garen, worsten prikker, nieuwe darmen, sleeves voor grillworst en dan toch ook maar een nieuw uitbeen mes  :)
Niet nodig maar wel lekker om erbij te hebben, heerlijk scherp en ligt lekker in de hand......

(de stopbus had ik vorige keer al meegenomen maar die had ik nog niet gepost dus hop maar op de foto erbij.)






 
Dagje Duitsland.

Redfox,

Dat rib rekje van Ikea heb ik ook, dat is prima voor ribben,  maar dit rek is geschikt voor 5 ribben EN (door het rek om te draaien) een grote rollade van ?1.5 kg. of b.v. een grote braad kip!
Een grote rollade en een grote kip gaan slecht in het Ikea rekje. Helaas is het prijsverschil inderdaad nogal groot.
 
Afgelopen week 3 kuub olijfhout en 190 kg She-Oak houtskool binnen gekregen.
8epavuqu.jpg

amarymyt.jpg
 
Ik kwam gister na een lange dag hard werken thuis en vond dit!

Weliswaar geen flamy of iets dergelijks, maar het gebaar van Mrs. Nas is goed!
-kokosbriketten
-houtskool
- aanmaakblokjes
ada6y8u2.jpg
 
Beter mee verlegen dan om verlegen denk ik dan! Jij hebt tenminste wat om in de fik te steken. Goed gebaar van mrs Nas!
 
Terug
Bovenaan Onderaan